Motorola RAZR och RAZR MAXX

Permalänk
Medlem

Motorola RAZR och RAZR MAXX

Hej säljer två mobiltelefoner som blivit över sedan uppgradering. Båda i använt men fungerande skick.
Båda mobilerna är bestyckad med dual core processor och 1 GB ram. Android 4.0, 8MP kamera med 1080P videoinspelning, 16GB lagring med stöd för minneskort, 3G, gps, wifi, bluetooth, vattenskyddad. 4.3” OLED skärm med qHD upplösning mm.

Skillnaden mellan mobilerna är batteristorleken och tjockleken där vanliga RAZR har ett batteri på runt 1900mah medan RAZR MAXX har ett enormt batteri på 3400mah och ca 3mm tjockare profil.

Säljes för 250:- respektive 350:- kronor vid smidig affär. Ev frakt på 35:- tillkommer.

Fler bilder i fler vinklar och i högre upplösning kan givetvis ordnas om så önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fan nästan så man skulle slå till, haft Razr tidigare, underbar telefon. ^^

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

HUrk an den säljas så billigt bnär den verkar vara så bra? Funderar om jag ska köpa båda

Permalänk
Medlem

350:- + frakt för den med stora batteriet

Permalänk
Medlem

Bjuder 600kr frakt inräknat för båda om man kan ändra spåket till arabiska som man kan på iphone samt om det går sätta in villet simkort somhelst. Kan erbjuda snabb affär dock inte upphämtning om du inte har vägarna förbi växjö elr kalmar. Betalar helst med paypal men kan tänka migbetala med bank elr swish.

Permalänk
Medlem

Några av er har jag redan kontaktat i pm, andra får gärna höra av sig om jag missat er.