Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Mionix naos 5000

Hejsan!

Har haft en mionix mus ett tag nu och har varit riktigt nöjd men när jag skulle updatera den så har den slutat att fungera ttillfälle till tilfälle på intervall av få minuter. Ena sekunden så funkar den sen är det som den disconnectar och slutar att fungerar men connectar sedan snart där på. Har läst en del om det och sett att andra verkar ha samma problem men jag hittar ingen lösning och undrar om ni vet någon som fungerar ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Maj 2009

Du var inte så tydlig i den text, men som jag förstår det så var det efter du försökte uppdatera firmwaren i musen som den har börjat krångla? Har du testat att gå tillbaka till den gamla firmwaren i så fall? Annars kontakta Mionix, enligt min erfarenhet så är dom rätt duktiga på att fixa grejjer. Jag kontaktade dom för ett par år sen när jag hade problem med min Naos 5000, och dom skickade då en beta-firmware ett par dagar senare till mig som fixade problemet.

Intel i7-7700k @ 4.9Ghz - Noctua NH-U12P SE2 - MSI GTX 1070 Armor OC - AsRock Z270 Extreme4 - G.Skill Ripjaws V DDR4 3200MHz CL16 2x8GB - Corsair RM750x 750W - Samsung 750 EVO 500GB - Silverstone RV02-E - Asus Xonar Essence STX II 7.1 - Mionix Naos 8200 - Corsair Gaming MM400 - Das Keyboard 4 Ultimate MX Brown - Beyerdynamic DT990 Pro 250 Ohm - Antlion ModMic 4.0 Unidirectional

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

@MaloW:

Det verkar som att det har fixat sig nu men har även kontaktat dem. Tacksam för svar