Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ystad
Registrerad
Jan 2012

Jag kör med Adblock, men lagt in SweC som undantag.
Dels för att stödja mitt favoritforum, och dels för att reklamen ofta är ganska intressant och relevant.

Dock har jag ett mörkt filter på sidan, och då kan ett skinande vitt reklambanner var lite irriterande, men det är smällar man får ta. ^^

Har säkert köpt något som jag sett på ett reklambanner här.

CPU: i7-8700k @ 5 GHz + Noctua NH-U14S || GPU: Palit RTX 2080 Ti GamingPro OC.
MoBo: Asus Rog Strix Z370-F Gaming || RAM 16 GB G.Skill Trident Z RGB 3200 MHz.
PSU: Seasonic Focus+ 850W Gold || Chassi: Corsair Crystal 460X + 6st Corsair LL120.
Lagring: Samsung 830(128 GB), Samsung 860 EVO(500GB) Crucial MX300(525 GB).
Skärmar: Acer Predator XB271HU + Samsung C27F396 || OS: Win 10 Pro N.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2006
Skrivet av jOnÄTÄn:

Ja nån gång har jag köpt pga reklamen här men då har jag också varit ute efter produkten i fråga och det kom lägligt.
Har inte gjort några impuls köp pga reklamen här vad jag kan minnas.

Kan ju vara så att reklamen anpassar sig till din cache beroende på vad du surfat på innan.

Cpu: i5 4670k @ 4.2GHz | MSI Z87 Mpower | SLI MSI GTX 770 Lightning+Gaming 2 GB | Corsair CL10 1600Mhz 16GB VENGEANCE LP | Orange Phanteks PH-TC14PE-RD | Chassi: Fractal Design Define R4 Arctic White | MK 85 Brown : Deathadder
Ljud: Pioneer A616 Mark II | B&W DM309 + DM601S3 | Sennheiser PC360 G4ME | DJ Utrustning: Hercules DJ4SET |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2010

Stänger av uBlock så fort Sweclockers slutar med reklam som rör sig.
Lika irriterande som animerade giffar till avatarer.

Edit: Har även blockat "Senaste nytt: "-fältet pga detta. En hemsida skall inte röra på sig utan god anledning.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av CyberSpace:

Brukar ni nappa på reklamer på sweclockers?

Nej. Aldrig, tror jag är rätt siffra för antalet gånger. Det säljs / görs aldrig reklam för varan jag faktiskt vill ha. Just nu sitter jag och "väntar" på en drive som ger ett bättre pris på Samsung 850 Pro 1TB, men det är (av naturliga skäl) alla andra modeller som får promo erbjudanden, reklam, osv.

Skrivet av Mimematis:

Aldrig, kör med adblock då jag absolut hatar rörlig reklam på en hemsida.

Märkligt argument. SweC har en banner längst upp. Den är ibland animerad, men all övrig reklam är statisk. Vore rimligare att använda en flashblocker, än addblock, om det var avsikten.

Skrivet av buchno:

Stänger av uBlock så fort Sweclockers slutar med reklam som rör sig.

uBlock, Firefox. SweC på undantag. Bannern överst på sidan är ibland animerad, men vem fan sitter där uppe och tittar?

Jag måste dock påstå att jag har annonserna här aktiva just för att de ÄR relevanta. Jag bryr mig inte ett kungens-skit om SweC's möjligheter att tjäna pengar på mig, utan skulle deras annonseringsverksamhet helt plötsligt ändra inriktning och köra MyLittlePony, eller mode-kläder så blir sidan blockad. Att hävda att man ska vara solidarisk med SweC, och därför "bör" släppa på reklamen här, är hyckleri. ALLA siter som har reklam finnansieras av sin reklam. Så även om du bara sporadiskt surfar förbi bör du alltså vara tacksam för att de visar dig reklam, och därmed kan erbjuda tjänsten du tar del av "gratis".
Med andra ord. Jag har reklamen på här på SweC, och jag förstår inte argumentationen de flesta kör med när de försöker förklara varför de inte gör likadant. Men det är ett helt personligt val. Vill man på grundval av principer inte se reklamen, så är man i sin fulla rätt att blocka den. Man bidrar gratis till innehållet på sidan, vilket drar hit andra användare som ser reklamen, så de bidrar, troligtvis lika mycket som jag gör, eftersom jag aldrig klickar på reklamen i alla fall...

B!

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2008

Sweclockers brukar ha relevant reklam med rätt trevliga erbjudanden som åtminstone tagit mig till annonsörens hemsida. Ser den dock väldigt sällan nuförtiden då sidan är reklamfri trots att den ligger som undantag i båda mina Adblockers.

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || ASUS Z87-Pro || Intel i7 4770k + Thermalright Silver Arrow Extreme || RTX 2080 || A-data 16GB DDR3 || 4TB HDD + 180GB SSD || Win7 Ultimate 64 || http://goo.gl/J2n1Xg || Flickr

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östhammar
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av hoski:

Det är reklam jag är emot, i alla dess former, och undviker den där det är möjligt.

Skulle alla som besökte sweclockers blocka reklamen vore de tvungna att anpassa sig och hitta ett annat sätt, som besökarna accepterar, att få in stålar på.

Reklam är inte det som gör sidans existens möjlig, det är pengar som gör det.

Skickades från m.sweclockers.com

Om vi nu tänker oss att alla helt plötsligt blir som dig och stänger av reklamen.

Vad skulle du vilja att sweclockers gjorde? Tog betalt? Hur?

Skulle du betala?

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Apr 2009

Kan vara den enda sida jag faktiskt inte har AdBlock aktiverat. Beror mest på att jag faktiskt är intresserad av reklamen här eftersom det handlar trots allt om teknik.

Som någon skrev tidigare i tråden så hoppas jag inte det kommer reklam för typ VitaePro för om sådan reklam börjar komma allt för mycket blir det nog adblock! Men ser bra ut just nu!

Chassi: Fractal Design Define R3, Titanium CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz
MoBo: Gigabyte GA-Z270-Gaming K3 GPU: Sapphire RX Vega 64 8GB
RAM: Corsair LPX 16GB CL15 3000Mhz VENGEANCE SSD: Samsung 750 EVO 500GB
HDD: 500GB Seagate Barracuda 7200rpm PSU: LEPA B1000-MB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2008

Körde länge länge utan AdBlock på sweC, men efter att dom började med helskärms reklam man aktivt måste trycka bort samt flash baserad reklam (som mördade FF) vart det block direkt och har inte satt sweC på whitelist sen dess.

Impulshandlar aldrig utan betänker väl mina inköp, ibland lite för väl, så att köpa något från en sweC reklam har aldrig hänt.

Sen ni som sitter och blir lite smått rabiata mot folk som har adblock aktiverat på sweC, jag antar att ni läser elgiganten, mediamark reklamblad och liknande eftersom det också är teknikrelaterad reklam?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av zipmiX:

Om du var ute efter en produkt i fråga kan du nog räkna med att du har blivit "spårad" på vad du har tittat på i webbläsarn sen blev reklamen riktad till dig här på sweclockers

Gör inte mig något så länge jag får bra erbjudanden får de snoka i min historik allt privat/hemligt körs ändå i privat flik

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2011

Jag kör också med adblock men har undantagit swec. Önskar dock att det också fanns ett donationsalternativ som komplement till den påtvingade reklamen, men ser hellre reklam än sponsorer av olika slag då jag tror att det lätt kan på påverka neutraliteten vid resensioner mm.

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Moderkort: ASUS Z97-AR | CPU: Intel Xeon E3-1270v3 | RAM: Corsair 16GB VENGEANCE LP Grafikkort: 2x AMD R9 290 | PSU: Corsair AX750 | SSD: Intel 730 Series Kylning: Phanteks PH-TC14CS | Scythe Gentle Typhoon | Corsair Air series AF140 | Phanteks PH-F140HP

Galleri: Ash | By SweLingonBerry

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
falun
Registrerad
Apr 2002

Skulle vara roligt att se ärlig statestik på hur många som kör adblock på..då den här tråden känns mer som dom flesta snackar skit och säger att dom stänger av det

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av -=Mr_B=-:

Märkligt argument. SweC har en banner längst upp. Den är ibland animerad, men all övrig reklam är statisk. Vore rimligare att använda en flashblocker, än addblock, om det var avsikten.

Ja eller så bockar jag helt enkelt av att Sweclockers ska vara ett undantag på Adblock som jag redan har installerat och färdigt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hörby
Registrerad
Maj 2011

Addblocker på. Jag gillar INTE reklam eller gående säljare.

Ska jag köpa något så undersöker jag vilken vara som passar mina behov och köper inte efter reklam och erbjudande.

För mig går lagerstatus,snabb leverans och bra support före pris.

Och hade all pappersreklam tagits bort hade kanske priserna varet lite lägre och miljöpåverkar minskat.
För att inte snacka om de stackars brevbärare som ska bära runt på all denna överflödiga skit reklam istället för att leverera brev och viktig samhällsinformation.

MB ASUS PRIME Z390-A CPU COOLER Noctua NH-D15S CPU 9600k
GPU Gtx 2060 Strix MEM Corsair 16GB DDR4 3200MHz
HD Samsung 970 EVO Plus 500GB PSU Seasonic FOCUS Plus 650W Gold
MONITOR Acer 27" Predator XF270HUC WQHD 144Hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmfälten
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Litenskit:

Jag fixade min trasiga länk och passar på att fylla i att jag har Adblock men den är inaktiverad på Sweclockers...

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av SweLingonBerry:

men ser hellre reklam än sponsorer av olika slag då jag tror att det lätt kan på påverka neutraliteten vid resensioner mm.

Det fungerar inte så. Vilket historien visat hur många gånger som helst. Negativa recensioner ger påtryckningar, hot om, eller rent av minskad annonsering. Det ENDA som fungerar, sponsorer, eller reklam oaktat, är att man har så många som investerar i ens verksamhet att en ensam aktörs missnöje inte påverkar kvalitén på ens arbete.

Skrivet av Mimematis:

Ja eller så bockar jag helt enkelt av att Sweclockers ska vara ett undantag på Adblock som jag redan har installerat och färdigt.

Vad du skrev var dock att du retade dig på rörlig reklam, vilket antyder att du har fel verktyg installerat från början. Du skulle ha BARA flashblock, inte flashblock också.
Som jag även skriver, jag har absolut inga synpunkter på att du väljer att blockera reklam, det är en rättighet. Men din motivering har brister. Det är kanske viktigast för dig själv, vi andra skiter egentligen i hur du motiverar det, men det kan vara bra att själv veta varför man gör saker, så man kan ta beslut som baseras på kunskap, och inte bara slump, eller gissningar.

B!

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Litenskit:

Varför inte?

Skrivet av WaspCustoms:

Ojoj, luktar troll! Eller försöker du verkligen så medvetet få en konfrontation?

Det är ju typ definitionen av ett troll..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Sep 2002

Brukar ni falla för reklam på sweclockers?

Nä, inte direkt. Men en och annan annons har man väl klicka på i ren nyfikenhet.
Men det är också allt.

💀 Stationär: Intel Core i5-4460 | ASUS B85M-GAMER | HyperX Fury 1600MHz 8GB | Geforce GTX 1080 8GB | Samsung EVO 850 250GB + WD Blue 2TB | Windows 10 Home 64 | Acer G276HL 27" & ASUS VG278HE 27"
💀 Stationär 2 Intel Core i5 3350P | 16GB DDR3 | Nvidia Geforce GT 610 | Windows 10 Home 64 | WD 3TB
💀 Stationär 3: Intel® Core™ i5-4460 | 8GB DDR3 | Nvidia Geforce GTX 960 | Windows 10 Home 64 | SSD 128 GB | HDD 1TB
www.detspokar.se | www.livohelvete.se | info@detspokar.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åstorp
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av -=Mr_B=-:

...
Som jag även skriver, jag har absolut inga synpunkter på att du väljer att blockera reklam, det är en rättighet. Men din motivering har brister. Det är kanske viktigast för dig själv, vi andra skiter egentligen i hur du motiverar det, men det kan vara bra att själv veta varför man gör saker, så man kan ta beslut som baseras på kunskap, och inte bara slump, eller gissningar.

B!

Är ju av samma anledning man gärna undviker reklam. Sortera bort skräp och hypade features som många gånger är irrelevanta för den som bryr sig om vad man köper. Reklam finner jag ofta vara ett störande brus när man är på jakt efter något. Läser mycket hellre in mig på varugruppen och jämför specifikationer innan jag köper något. Visst, det tar lite tid ibland. Vissa prylar jag köpt kan jag ibland ha spenderat flera månader (då i snitt kanske max en halvtimme/dag) på att läsa in mig på och jämföra olika produkter mot varandra samt identifiera mina krav. På längre sikt tror jag nog att man även sparar mer pengar på välgrundade inköp än att handla grejer för att "det är ju billigt just nu", som efter ett par veckor eller månader hamnar i en låda och senare i förrådet eller på tippen.
Pengarna jag spar på att endast köpa det jag faktiskt behöver kan jag istället lägga på mina nöjen, exempelvis en prenumeration på en tjänst jag gillar.

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmfälten
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av lorgix:

Varför inte?

Magkänsla, för 19,5 miljoner låter rätt mycket för att ha typ 5 reklamplatser. Som sagt, tror, vet ej.

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av Zicsoen:

På längre sikt tror jag nog att man även sparar mer pengar på välgrundade inköp än att handla grejer för att "det är ju billigt just nu", som efter ett par veckor eller månader hamnar i en låda och senare i förrådet eller på tippen.

Det har jag inga synpunkter på. Jag har alltid bestämt mig för vad jag vill ha, vad det får kosta, och sen väntat tills kraven är uppfylda. Det som kan skilja, är om SweC har någon annonsör med en kampanj som gör att de uppfylls ett halvår tidigare än annars. Det har som sagt aldrig hänt i dagsläget, men jag tittar "regelbundet", och hoppas.

Skrivet av Litenskit:

Magkänsla, för 19,5 miljoner låter rätt mycket för att ha typ 5 reklamplatser. Som sagt, tror, vet ej.

Köp & sälj genererar garanterat inkomster. Samarbetet med Monster är säkert inte gratis, (För Monster) en top-banner, och 3 annonsrutor. Det är inte speciellt förvånande att de har god omsättning.
B!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av -=Mr_B=-:

Vad du skrev var dock att du retade dig på rörlig reklam, vilket antyder att du har fel verktyg installerat från början. Du skulle ha BARA flashblock, inte flashblock också.

B!

Ja som sagt jag gör det som är smidigast.
Att du säger att jag använder fel program är ju också fel då du veterligen inte kan veta vad som stör mig på andra sidor än Sweclockers.
Kör hellre med ett program jag alltid använt för att råda bot på problemen jag upplever än ett annat som kanske inte ens skulle täcka upp alla mina behov.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ystad
Registrerad
Jan 2012

Känns väl inte så hårdvarurelaterat direkt, såvida man inte ska ta ett lån och köpa 4st GTX Titan X.

PSU: Seasonic Focus+ 850W Gold || Chassi: Corsair Crystal 460X + 6st Corsair LL120.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Enda sidan jag inte har adblock på är SWEC. Ni som blockar sidan borde fan inte få efterfråga- eller tycka nånting om/på sidan enligt mig.

Stationär: 4770K / 780 OC / 144hz ASUS
Laptop: MSI GT73VR TITAN - 144hz G-sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av Mimematis:

Att du säger att jag använder fel program är ju också fel då du veterligen inte kan veta vad som stör mig på andra sidor än Sweclockers.

Självklart inte, men kommentaren jag svarade på specificerade som sagt att det inte var reklam, utan rörligt material som var problemet. Jag kan inte annat än att kommentera just vad du skriver. Jag tänker inte åka hem till dig, studera dina internetvanor i 2 veckor, skriva en uppsats, och därifrån kommentera vad som är eller inte är relevant.
Kommentaren angav vad som var målet, jag kommenterade att man skjuter vid sidan av, och därmed är det ur världen.

Skrivet av Minsc S2:

Känns väl inte så hårdvarurelaterat direkt, såvida man inte ska ta ett lån och köpa 4st GTX Titan X.

Skumt... Har du tittat på lån nyligen? Jag har Dustin, Komplett, Alina, och Inet reklam här. Och så de två lila rutorna från Monster. Det är allt jag haft den senaste veckan.
B!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ystad
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av -=Mr_B=-:

Skumt... Har du tittat på lån nyligen? Jag har Dustin, Komplett, Alina, och Inet reklam här. Och så de två lila rutorna från Monster. Det är allt jag haft den senaste veckan.
B!

Hehe nej verkligen inte.
Brukar ha hårdvarurelaterad reklam, men Danske Bank måste ha åkt igenom Sweclockers filter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Feb 2006

Jag tycker att färgvalet ofta (så gott som alltid) är för störande om man jämför med sidans övriga färgtema.
Om reklamen drar blicken till sig varje gång ögonen passerar den och man ska läsa 10-talet trådar blir det mycket störande. Sweclockers borde absolut införa krav på hur reklamen ska se ut så att den "passar" sidans färgtema.

Ett 10-sekundersexempel på hur det kan se ut;

Raid is not backup

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2010

Det är ytterst sällan jag impulshandlar. Jag har dock nappat några enstaka gånger på någon kampanj Webhallen eller Inet körde här på Swec men då var det produkter jag hade planerat köpa ändå.

Jag ser inget som helst problem med reklamen här, tycker inte heller den är särskilt påträngande. Ibland kan man ju till och med få lite idéer från viss reklam, det betyder inte att man springer och köper det samma sekund.

Det känns som somliga har en lite naiv inställning och att allt ska vara gratis, och när det inte är gratis är det 'inte deras problem'. Vems problem är det då i det långa loppet? Gillar man någonting så bör man ju visa och uppmuntra det eller? Det är ju inte så att man blir tvingad att köpa någonting.

På samma sätt kan man visa samma sak åt andra hållet, t.ex får jag nog rabies om jag tvingas se/höra Lendo babbla sin smörja igen när man var mitt inne i en film eller dylikt. Så därför tittar jag nästan aldrig på reklam tv längre utan det blir mest SVT och streaming(som jag gladeligen betalar för).

| Asus Z97-A | Intel i7 4790k | CM Hyper 212 Evo | Asus GTX 970 Strix 4GB | Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600MHz |

| ADATA SP900 256GB | WD Green 1TB | EVGA Supernova G2 750W | Fractal Design Define R4 |

| QPAD QH-85 | QPAD MK-80 | Corsair Raptor M40 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jag är från Vettet
Registrerad
Feb 2010

ibland har man sett nån reklam på Sweclockers & sen kommer det aldrig upp igen fast man vet att den ska vara där nånstans.. kan ni inte ha nån flik med alla aktuella reklambanners så man slipper spamma F5 i en halvtimme innan den &/)¤%"&()= Reklam****** kommer upp igen.

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av Minsc S2:

http://oi60.tinypic.com/2lw858m.jpg

Wow.
Jag måste nog säga att jag inte har sett någon icke datorrelaterad reklam dom senaste kanske 6-8 åren?
Så gott som alltid alina, inet, komplett, dustin etc. och dessutom väldigt välgjorda, integrerade samt aktuella reklamer.
Nu har jag som sagt aldrig köpt något via en banner men jag har vart väldigt nära många gånger.

Har absolut inte något emot reklam så länge den är relevant, kanske hittar något nice erbjudande någon gång^^

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmfälten
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Minsc S2:

http://oi60.tinypic.com/2lw858m.jpg

Skrivet av -=Mr_B=-:

Självklart inte, men kommentaren jag svarade på specificerade som sagt att det inte var reklam, utan rörligt material som var problemet. Jag kan inte annat än att kommentera just vad du skriver. Jag tänker inte åka hem till dig, studera dina internetvanor i 2 veckor, skriva en uppsats, och därifrån kommentera vad som är eller inte är relevant.
Kommentaren angav vad som var målet, jag kommenterade att man skjuter vid sidan av, och därmed är det ur världen.

B!

Skrivet av RainesX:

Wow.
Jag måste nog säga att jag inte har sett någon icke datorrelaterad reklam dom senaste kanske 6-8 åren?
Så gott som alltid alina, inet, komplett, dustin etc. och dessutom väldigt välgjorda, integrerade samt aktuella reklamer.
Nu har jag som sagt aldrig köpt något via en banner men jag har vart väldigt nära många gånger.

Har absolut inte något emot reklam så länge den är relevant, kanske hittar något nice erbjudande någon gång^^

Jag kan bara instämma med "Minsc S2" då jag fick exakt samma reklam igår... Sweclockers vänligen men bestämt; Om ni ska ha reklam ha reklam som är relevant för sidan.