Problem att logga in på minecraft med säkerhestfråga

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västergötland
Registrerad
Maj 2015

Problem att logga in på minecraft med säkerhestfråga

Min kompis har ett litet problem.... När han ska logga in på minecraft så kommer det ju upp en sääkerhetsfråga, t.ex Vad har din katt för färg? Svar: aa, den är svart. Och sen komemr frågan igen!! vad har din katt för färg? Svart.. och så fortsätter det... Vad har din katt för färg? Svart..
Vad har din katt för färg? Svart.. Vad har din katt för färg? Svart.. Så vad ska man göra?? han skulle ju ba logga in på minecraft.... All hjälp mottages tacksamt!

Citera när du pratar med mig, annars kan jag missa det!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Okt 2011

han skriver fel svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2008

Vill minnas att jag hade ett liknande problem - och att jag kom fram till att svaret är shift-känsligt, dvs om jag skrivit in svaret med stor bokstav i början så måste det vara exakt så jag matar in det.

Fractal Design R5 | Asus z97 Deluxe | Intel i7-4790K | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance Pro 2400 MHz 16GB | Samsung 850 Evo 500GB för OS, Office och anda nyttoprogram | Samsung 840 Pro 250 GB för World of Tanks, World of Warplanes, World of Warships & War Thunder | Intel 730 240 GB för övriga spel | Gigabyte Geforce G1 GTX 970 | Corsair RM750x | Windows 10 Pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västergötland
Registrerad
Maj 2015
Skrivet av JSvanberg:

han skriver fel svar.

Jo, har föreslagit detta, men han menar att han skriver rätt....

Citera när du pratar med mig, annars kan jag missa det!