Permalänk
Medlem

Logitech g27 i nyskick

Tjena!!
Säljer nu min Logitech g27 ratt pga ointresse samt penga behov.

Vet inte exakt ålder men jag har väl kört 15h totalt och den är fortfarande i perfekt skick, inte en repa vad jag kan se, och fungerar utan anmärkningar.

Har alla tillbehör och originalkartong kvar.
Finns även ett hemma byggt stativ med en handbroms som man kan koppla in och ha kul i div drifting spel. (Fås endast med om ratten hämtas på plats)

Ratten finns i Östergötland, Motala. Kan självklart skickas men då står köparen för frakten om inte annat sägs.

Pris är BUD och jag säljer förmodligen till högstbjudande om inte budet är allt för dåligt.
Får se hur budgivningen ser ut och sätter därefter ett slut datum för det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bjuder 700

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

Bjuder 800

Permalänk
Medlem

1000 kr plus frakt

Permalänk
Entusiast

Hur mycket värderar du bud med hämtning gentemot bud med frakt?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Hur mycket värderar du bud med hämtning gentemot bud med frakt?

Har ca 5 min till postens inlämningsställe och kartongen har jag ju redan så är ju väldigt simpelt att packa ner och skicka iväg.
Men självklart så har de med möjlighet till upphämtning lite för tur.

Permalänk

Hur mycket blir frakt ca?

Visa signatur

Spelburk: 7800X3D | MSI 4090 Gaming X Slim | G.Skill 32GB 6000/CL32 | MSI MPG B650 Carbon WiFi | Kingston 3200 2TB | Noctua U12S | Fractal Design North 6x Noctua NFA12x25 | NZXT C1500W

Permalänk
Entusiast
Skrivet av makkan7:

Har ca 5 min till postens inlämningsställe och kartongen har jag ju redan så är ju väldigt simpelt att packa ner och skicka iväg.
Men självklart så har de med möjlighet till upphämtning lite för tur.

Okej då bjuder jag 1000kr + hämtning.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

Hur mycket blir frakt ca?

landar väl på en 200 kr ungefär

Permalänk

Bjuder 1500 + frakt

Permalänk
Medlem

1600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dixol:

1600 + frakt

Drar tillbaka mitt bud!!

Permalänk
Medlem

Tycker att priset har gått upp bra och budningen kommer avslutas följande datum:
TISDAG, 2015-06-30, Kl 20:00
Personen med högst bud kl 20:00 kommer kontaktas via ett PM, får jag inget svar ifrån personen inom 48h kommer näst högst bjudande kontaktas.

Lycka till och buda på!
Mvh Marcus

Permalänk

Bjuder 1700 kr och hämtar den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har fått "köp nu pris" via PM så ratten är nu såld, tack för visat intresse.