Vart kan jag köpa early access till Batman: Arkham Knight?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2011

Vart kan jag köpa early access till Batman: Arkham Knight?

Jag skulle vilja testa på spelet och se hur det verkligen är. Har bara lite svårt att hitta vart man fortfarande kan köpa spelet. Kan bara köpa season pass på steam.

Inga tips på oauktoriserade återförsäljare tack, de har visat sig vara skit.

Extremister hugger alltid på dåligt bete. Man ska värna om sina nära och kära. Det är bara demoner som föraktar sina meningsmotståndare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
#Archlinux
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av fxfighter:

Jag skulle vilja testa på spelet och se hur det verkligen är. Har bara lite svårt att hitta var man fortfarande kan köpa det. Kan bara köpa season pass på steam. Inga oauktoriserade återförsäljare, de är bara skit.

WB har stoppat försäljningen av Butman pga just problemen så lär nog vara svårt att hitta authoriserade återförsäljare. Synd att Dying Light kom ut precis innan Steam uppdaterade refunds då kanske Dying också skulle bli säljsstoppat och faktiskt bli fixat för en gångs skull :/

Arch - Makepkg, not war -||- Asus Crosshair Hero VI -||- GSkill 16GiB DDR4 15-15-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 1600x @ 4.1GHz -||- nVidia MSI 970 Gaming -||- Samsung 850 Pro -||- EVEGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- Asus Xonar Essence STX -||- Sennheiser HD-650 -||
Arch Linux, one hell of a distribution.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2011

Bundlar Nvidia fortfarande spelet med deras grafikkort? Då lär jag kunna köpa en kupong av någon.

Extremister hugger alltid på dåligt bete. Man ska värna om sina nära och kära. Det är bara demoner som föraktar sina meningsmotståndare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Apr 2012