Mejlen uppdateras inte som förut på iPhone 6

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

Mejlen uppdateras inte som förut på iPhone 6

Hej, jag har en iPhone 6 där mail-meddelanden bara kommer om jag går in på Mail-appen och uppdaterar (dvs, den uppdateras inte av sig självt) och dessutom, när jag går in på mail-meddelanden så tar det längre tid för telefonen att ladda hela mail-meddelandet. Var är orsaken till detta? Jag vill att mailen uppdateras av sig självt och att det inte tar 20 sekunder för vissa mail-meddelanden att ladda.

Mvh!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av LokaCrush:

Hej, jag har en iPhone 6 där mail-meddelanden bara kommer om jag går in på Mail-appen och uppdaterar (dvs, den uppdateras inte av sig självt) och dessutom, när jag går in på mail-meddelanden så tar det längre tid för telefonen att ladda hela mail-meddelandet. Var är orsaken till detta? Jag vill att mailen uppdateras av sig självt och att det inte tar 20 sekunder för vissa mail-meddelanden att ladda.

Mvh!

Jag vet inte varför det tar lång tid, men du kanske ska kolla uppkoppling etc.

Annars angående att få mail automatiskt så ska du ha push aktiverat i Inställningar > E-post. Väl därinne bör du även se så att den mailadress du vill få uppdaterad automatiskt ska ha push som val. Finns det inte får du välja Hämta och sedan varje kvart eller vad det nu finns som kortast tid.

Skickades från m.sweclockers.com

MSI GTX 970 Gaming | Intel i7 6700K | noctua NH-D15 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair DDR4 2x8GB LPX | Corsair RM750x | Fractal Design Define R6