Permalänk
Medlem

Fujitsu Stylistic M702

Jag fick en surfplatta (min första Android) genom ett erbjudande av min leverantör 3, som anges av trådtiteln.

Det är väldigt begränsat med information om enhetens Android uppdateringar men jag körde ett försök i "System Update" (halva UIet är på engelska trots jag valde Svenska). Tyvärr var det långt ifrån lätt att utföra och var ganska omständigt, men i slutändan gick vägen - till endast 4.0.4.

Fujitsu verkade inte vilja stödja mjukvaran längre än så samt en mängd bloatware integrerat som inte vill bort. Så jag tänkte om man kunde göra som Apples enheter och göra ren ominstallation, men jag hittar inget som indikerar sådant. Finns det möjlighet att flasha om enheten till 5.0 (lollipop) eller är jag fast med gamla 4.0.4?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40