AMD MSI Fury X försenad ännu en gång!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

AMD MSI Fury X försenad ännu en gång!

Vad är det som händer Inet?! säger att det kommer in 30 Juni, sen blev det 3 juli, och nu säger det försenat igen?

Vad är det som pågår? Kan någon på Inet förklara alla förseningar? Jag funderar faktiskt nu på att avbeställa grafikkortet och köpa på annat ställe.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Noobkaka:

Vad är det som händer Inet?! säger att det kommer in 30 Juni, sen blev det 3 juli, och nu säger det försenat igen?

Vad är det som pågår? Kan någon på Inet förklara alla förseningar? Jag funderar faktiskt nu på att avbeställa grafikkortet och köpa på annat ställe.

Det står just nu att det finns ett i lager...? http://www.inet.se/produkt/5411450/msi-radeon-r9-fury-x-4g

Intel i7 6850k || Asus X99-A II || Evga GTX 980Ti || Kingston HyperX Fury 2666 64GB || Samsung 950 Pro 512GB || XB270HU 1440p IPS G-Sync

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Noobkaka:

Hej! Som evil penguin skriver så har vi 1st på lager i skrivande stund.

Eller är det fel kort?

Skickades från m.sweclockers.com

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Hej, jag har redan ringt inet kundservice och dem erbjöd ett Gigabyte fury X some redan fanns på lagret, tydligen har det varit mycket strul med just MSI furyX korten.

Men iallafall, allt är fixat nu.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Hej, jag har redan ringt inet kundservice och dem erbjöd ett Gigabyte fury X some redan fanns på lagret, tydligen har det varit mycket strul med just MSI furyX korten.

Men iallafall, allt är fixat nu.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011

Jisses

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2002

Haha, jag känner igen mig och förstår fullkomligt! Är som man var 10 och föräldrarna sköt upp tiden med för julklappsöppning

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5,1Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop