AMD MSI Fury X försenad ännu en gång!

Permalänk
Medlem

AMD MSI Fury X försenad ännu en gång!

Vad är det som händer Inet?! säger att det kommer in 30 Juni, sen blev det 3 juli, och nu säger det försenat igen?

Vad är det som pågår? Kan någon på Inet förklara alla förseningar? Jag funderar faktiskt nu på att avbeställa grafikkortet och köpa på annat ställe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobkaka:

Vad är det som händer Inet?! säger att det kommer in 30 Juni, sen blev det 3 juli, och nu säger det försenat igen?

Vad är det som pågår? Kan någon på Inet förklara alla förseningar? Jag funderar faktiskt nu på att avbeställa grafikkortet och köpa på annat ställe.

Det står just nu att det finns ett i lager...? http://www.inet.se/produkt/5411450/msi-radeon-r9-fury-x-4g

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Inet
Skrivet av Noobkaka:

Vad är det som händer Inet?! säger att det kommer in 30 Juni, sen blev det 3 juli, och nu säger det försenat igen?

Vad är det som pågår? Kan någon på Inet förklara alla förseningar? Jag funderar faktiskt nu på att avbeställa grafikkortet och köpa på annat ställe.

Hej! Som evil penguin skriver så har vi 1st på lager i skrivande stund.

Eller är det fel kort?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej, jag har redan ringt inet kundservice och dem erbjöd ett Gigabyte fury X some redan fanns på lagret, tydligen har det varit mycket strul med just MSI furyX korten.

Men iallafall, allt är fixat nu.

Permalänk
Medlem

Hej, jag har redan ringt inet kundservice och dem erbjöd ett Gigabyte fury X some redan fanns på lagret, tydligen har det varit mycket strul med just MSI furyX korten.

Men iallafall, allt är fixat nu.

Permalänk
Medlem

Jisses

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Haha, jag känner igen mig och förstår fullkomligt! Är som man var 10 och föräldrarna sköt upp tiden med för julklappsöppning

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2