Desperat efter hjälp.. återställa mappar / Bilder Samsung Galax S4 Active

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Dec 2005

Desperat efter hjälp.. återställa mappar / Bilder Samsung Galax S4 Active

Hej,

Härom dagen så behövde vi göra en återställning på min flickväns telefon, så de första vi gör är att göra backup av alla kontakter, sms och bilder och sedan installerade vi om och det gick bra.

Nu till problemet... min flickvän har använt snapchat för att ta massor av bilder och sedan spara ner till telefonen dock lägger sig inte dessa bilder i den vanliga "DCIM" mappen och google drive har inte säkerhetskopierat dessa heller.

Denna applikationen skapar en mapp på telefonen som heter "snapchat" och just denna mapp glömde jag att säkerhetskopiera, så nu försvann ca 100st bilder ifrån studenten och massor av annat.

Jag har försökt att köra recovery program via telefonen och datorn men får ingenting till att fungera, det finns massor av bra recovery program som man kan köra på hårddiskar, men jag hittar inget som gör att man kan köra på telefonens hårddisk, för den dyker ju inte upp i programmen utan endast de vanliga man har på datorn..

Finns det något sätt ?

Jag har testat DR Fone, remo recover, pareto filecure och recova...

Är öppen för alla förslag som finns.

Mvh
codR

Corsair CX 750W || ASUS Z170-A || Intel Core i7 6700K || Cooler Master Hyper 212 EVO || Corsair Vengeance 16GB DDR4 3000Mhz || ASUS GeForce GTX 970 4GB Turbo || Samsung 850 EVO 250GB ||

Citera för garanterat svar!