Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2014

cubot smartphone

Hej
har kollat på en cubot x9 och en cubot x10.
och det jag undrar om man kan köpa dom i sverige och vilken av dom som är bäst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mantorp
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av ciper13:

Hej
har kollat på en cubot x9 och en cubot x10.
och det jag undrar om man kan köpa dom i sverige och vilken av dom som är bäst

Ingen som säljer denna i Sverige vad jag kan hitta så du får importera denna själv.
Väldigt gammalt operativ system på den då 5.1 finns

Moderkort: GA-Z170N-Gaming , Minne: HyperX FURY Black Series 2X8GB HDD1: 840 EVO 250Gb, HDD2: 860 Evo 500Gb CPU: I7-6700K, Kylning: Noctua NH-D15 GPU: MSI GTX 1070 Gaming X Låda: Define Mini, Mus: RGB Glaive, Tangentbord:
Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT , Monitor: Acer XB271HU / XG270HU
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Nokia 8
Media-dator: GA-H87N-WIFI, i3-4130, 8GB minne ,K400 tgb

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2014
Skrivet av vinylens:

Ingen som säljer denna i Sverige vad jag kan hitta så du får importera denna själv.
Väldigt gammalt operativ system på den då 5.1 finns

ok det där med oprativ systemet spelar det nån störe roll?och du har inga tips på nån telefon åt det billigar hållet med bra kamera den får gärna va lite iphone liknannde

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av ciper13:

ok det där med oprativ systemet spelar det nån störe roll?och du har inga tips på nån telefon åt det billigar hållet med bra kamera den får gärna va lite iphone liknannde

Ok. Det där med operativsystemet, spelar det nån större roll? Du har inga tips på någon telefon åt det billigare hållet med bra kamera?
Den får gärna vara lite iphoneliknande.

Skickades från m.sweclockers.com

Klart att operativsystemet spelar roll. Säkerhetsläckor och massa annat som uppdateras. Är ju svårt att få billig och bra kamera och gå ihop. Men jag skulle rekommendera http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3002675

Fördelar: Lågt pris, i princip helt omodifierat android, snabba uppdateringar, framåtriktade stereohögtalare, sd-kortplats.
Nackdelar: Går bara att få med 8gb minne så sd-kort är väl ett måste. I höst kommer Android M som har finessen att göra både interna och sd-kortet till en disk. Så köper man en snabbt 32gb-kort tex så kommer det vara som om telefonen har 40gb.

Ännu billigare och lite sämre är Motorola E2.