Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

Cherry KC 1068 tangentbord

Någon som använder sig utav detta tangentbord?
Jag funderar på att köpa det. Hittade inte några reviews på youtube.

På Dustin

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västkusten
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av Nicole B:

[...]Hittade inte några reviews på youtube.[...]

Oväntat... :s

Vanligt rubber dome om än damm och vätskeskyddat? Om du tänkte hälla en massa dricka i tangentbordet (vilket för övrigt verkar vara en vanlig hobby här på forumet) är det säkert bra. Annars kan du hitta både billigare och bättre tangentbord, rd så väl som mek.

MBP | Hackmac | TH-X00 PH/Mojo | Några tangentbord

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

@Khers: Det var det att jag letade efter ett snyggt vitt tangentbord, det finns det inte många av, med lite upphöjda tangenter, gillar inte de som är låga..
Dock bra att man kan tvätta av det, haha.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Apr 2012

Själv föredrar jag faktiskt http://store.apple.com/se/product/MB110S/B/apple-keyboard-med... om du vill ha ett stilrent vitt tangetbord. Borde väl gå att programmera om cmd tangenterna till windows-tangenter via mjukvara om det stör dig.

GPU: GTX 980 @ 1515/3920 CPU: i5 4690k @ 4,5Ghz Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

@Flygman: Men systemkrav är ju MAC? Går väl inte på PC då?
Så gillar jag inte de platta tangenterna..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av Nicole B:

@Flygman: Men systemkrav är ju MAC? Går väl inte på PC då?
Så gillar jag inte de platta tangenterna..

Det ska det inte vara.

GPU: GTX 980 @ 1515/3920 CPU: i5 4690k @ 4,5Ghz Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

Såhär der det ut! Köpt!

Jag köpte detta tangentbord och jag ångrar mig inte ett dugg! Så himla mjuka knappar och lätta att skriva på, de låter inget...superbra! Man känner att det är hög kvalitet.
Dock så var det som sagt skyddat för smuts och spill, det var som ett överdrag över hela tangentbordet utav ett material som liknade mjukplast av något slag. Detta kunde man dock ta bort, så det gjorde jag. Det blev mycket bättre och snyggare.

Nöjd! Rekommenderar detta!