Är bizrusonline.co.uk en trovärdig sida?

Permalänk
Medlem

Är bizrusonline.co.uk en trovärdig sida?

Hej!
Har tänkt att beställa LG G3 ifrån en brittisk sida vid namn bizrusonline.

Jag undrar då om det är en trovärdig sida...

Mvh ANilber

Visa signatur

Intel Core i5 4690K | MSI Geforce 760 2048 MB| Gigabyte GA-Z97P-D3 | Fractal Design R4 Vit| Samsung EVO 840 SSD 120GB| 8GB RAM| 1 TB HDD| beQuiet Shadow Rock 2|

Permalänk
Medlem

Vad är orsaken till att du vill köpa från den sidan? G3 16 GB är ju billigare från Elgiganten, och 32 GB är billigare från flera butiker. Jag kan inte se någon anledning att köpa den från den där sidan som dessutom har ett skumt namn och ingen som helst bolagsinformation på sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av perost:

Vad är orsaken till att du vill köpa från den sidan? G3 16 GB är ju billigare från Elgiganten, och 32 GB är billigare från flera butiker. Jag kan inte se någon anledning att köpa den från den där sidan som dessutom har ett skumt namn och ingen som helst bolagsinformation på sidan.

LG G3 har slutats sälja hos Elgiganten för LG G4 har lanserats. Lockades mest med priset men har valt att inte köpa därifrån. Var bara en koll det här.

Visa signatur

Intel Core i5 4690K | MSI Geforce 760 2048 MB| Gigabyte GA-Z97P-D3 | Fractal Design R4 Vit| Samsung EVO 840 SSD 120GB| 8GB RAM| 1 TB HDD| beQuiet Shadow Rock 2|

Permalänk
Medlem
Skrivet av ANilber:

LG G3 har slutats sälja hos Elgiganten för LG G4 har lanserats. Lockades mest med priset men har valt att inte köpa därifrån. Var bara en koll det här.

Ah, missade att det bara var Collect@Store i Haparanda som fanns, kanske inte så lockande Jag skulle hur som helst inte köpa något från en sida som inte ens har grundläggande företagsinfo, legitima företag skriver alltid ut sån info.