Återställa bilder efter "Formatera USB-lagring"? (Galaxy S2)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Återställa bilder efter "Formatera USB-lagring"? (Galaxy S2)

Hej!

På något konstigt sätt lyckades jag ta bort alla mina bilder på min mobil genom att klicka på "Formatera USB-lagring". Har själv ingen aning om varför jag gjorde det så jag undrar om det går att få tillbaks bilderna efter detta? Har testat simpla restoreprogram utan resultat...

Har en samsung galaxy S2. Tack!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falköping
Registrerad
Apr 2004

Pröva och koppla det till datorn och kör programmet getdataback får nog inte fram allt men lite av det tror jag iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Compaq mini | Intel Atom | 1GB minne | 250GB HDD | Xubuntu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av Tydh:

Hej!

På något konstigt sätt lyckades jag ta bort alla mina bilder på min mobil genom att klicka på "Formatera USB-lagring". Har själv ingen aning om varför jag gjorde det så jag undrar om det går att få tillbaks bilderna efter detta? Har testat simpla restoreprogram utan resultat...

Har en samsung galaxy S2. Tack!

Sen bland det första du gör då du är klar är att installera Google Photos vilken du säkert redan har installerad, öppnar den och kollar att säkerhetskopiering är på. Sen i menyn under Enhetsmappar ser du och kan välja vilka mappar som ska säkerhetskopieras eller inte. I inställningarna kan du även kontrollera att det bara är på wifi samt under laddning det säkerhetskopierar. Tänk på att bilder över 16mp samt video på över 1080 dras från ditt utrymme på google som brukar vara 15-25gb. 16mp eller mindre samt 1080 eller mindre kan du säkerhetskopiera oändligt om du vill.