Be amongst a select group in Sweden to evaluate a new Android™ concept from Sony

Permalänk
Medlem

Be amongst a select group in Sweden to evaluate a new Android™ concept from Sony

This activity is planned to start July 27, and run until September 13.
The activity is open for Xperia Z3 customers in Sweden. It does not support the "compact" model of Xperia Z3.
When the trial period ends you will be able to restore to your current XPERIA software.
Please note that the personal data & settings of your xperia device will be lost when you start & end this activity. You can use PC Companion to backup items such as photos & music currently stored on the internal memory of your device.
Please note that you need a PC running windows operating system to install this SW.

Be amongst a select group in Sweden to evaluate a new Android™ concept from Sony

What is Sony’s Android™ concept?

Lite spännande.

Edit: Glömde skriva att det är alltid en god idé att höra med företag precis vad som gäller när en skriver upp sig på något.
Ett mail till Sony innan du fyller i formuläret är lämpligt.

Edit 2: Är det något här som tänker prova och vet någon av er vad det är som ska testas?

Förekomma efterklok.
Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

jag skrev upp mig alldeles nyss, inte en tanke på att kolla vad det gällde haha

Permalänk
Medlem

@LurifauX: Men haha.. Då blir det spännande

Du får testa och återkomma med vad det är.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Skadar inte med lite mer info.
Ps telefonen kommer att återställas innan och efter.

http://www.swedroid.se/sony-soker-betatestare-av-konceptmjukv...

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

@LurifauX: Men haha.. Då blir det spännande

Du får testa och återkomma med vad det är.

jag läste bara länken som va på sidan, återkommer om jag får vara med och testa

Permalänk
Medlem

fick tydligen va me, uppdaterar nu ^^

Permalänk
Medlem

@LurifauX: Men berätta dåååååååååååååååå

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Vi ska testa och utveckla deras nya "look" mjukvaran som vi fick installerat va nästan en helt stock rom förutom de vanligaste sony bloatsen, sen vill dem veta vad vi tycker behöver tillföras och vad som inte behöver vara med. Sedan om vi hittar några appar som ej fungerar som dem ska på den nya romen ska vi säga till med osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu kör jag inte Android men tycker detta verkar som en grymt bra idé för att få lite input om vad vanligt folk tycker och vill ha. Tummen upp till Sony.

Visa signatur

/dev/null