iPhone -> Annat mappen växer okontrollerat

Permalänk

iPhone -> Annat mappen växer okontrollerat

Hejsan har ett problem med min iPhone och det är att utrymmet i min iPhone tar slut på sekunder det spelar ingen roll hur mycket jag readerar nästa sekund är det 0 byte ledigt igen.

Min första tanke var att lösa det genom att göra säkerhetskopia och nollställa den.
Men problemet är att jag inte kan inte kan göra en säkerhetskopia och jag tog bort den senaste från iCloud då den var 3 dagar gammal.

Den klagar på att det inte finns utrymme oavsett om jag väljer dator eller iCloud. Grejen är att hela iCloud utrymmet är tomt och det finns 5GB ledigt vilket är max och jag kan inte göra backup till min dator trots 800GB+ ledigt.

Jag har testat saker som att ta bort Lockdown folder och annat som rekommenderats från Google-lösning så nu vänder jag mig till er.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Skrivet av Gurk:

Tack det tog bort tillräckligt för att jag skulle kunna säkerhetskopiera och nollställa

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.