Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

func kb-460 MX-red problem!

Tjenare, har ett func kb-460 mekaniskt tangentbord, och har nu upptäckt att när ja klickar in (t) så skriver den (tr). men (r) funkar däremot som vanligt. Jag har tagit loss alla tangenter och rengjort tangetbordet. testa då trycka in (t) utan tangenterna, och den skriver fortf (tr). nån som vet hur jag kan fixa detta???

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av Smokeiyy:

Tjenare, har ett func kb-460 mekaniskt tangentbord, och har nu upptäckt att när ja klickar in (t) så skriver den (tr). men (r) funkar däremot som vanligt. Jag har tagit loss alla tangenter och rengjort tangetbordet. testa då trycka in (t) utan tangenterna, och den skriver fortf (tr). nån som vet hur jag kan fixa detta???

Hur gammalt är det? Jag hade reklamerat det.

När något upprepas ofta så uppfattas det som sanning...
Det hör man ofta...
hmm...
Här är en fördjupning sett från ett lite annat håll https://youtu.be/cebFWOlx848
Läs också boken Thinking, Fast and Slow

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av Smokeiyy:

Testa det i en annan dator om du har möjlighet för att utesluta att det inte är mjukvarufel eller nåt annat i den aktuella datorn. Om samma fel kvarstår, reklamera.

ASUS Z97A • 4670K @ 4,4GHz • Noctua NH-D15 • Corsair 16GB DDR3 • ASUS GTX1070
NZXT H440 • Be Quiet SP E9 CM 580W • Dell UltraSharp U2515H

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Basse:

Testa det i en annan dator om du har möjlighet för att utesluta att det inte är mjukvarufel eller nåt annat i den aktuella datorn. Om samma fel kvarstår, reklamera.

glömde bort att svara i denn tråd, var en (func) funktion som var aktiverad, lite smått förvirrande med nya saker ibland

Men problemet är iaf löst!