Flygresa - lättsamma/enkla spel?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005

Flygresa - lättsamma/enkla spel?

Hej!

Blir en hel del resande för mig framöver.

Vad kan vi föreslå för spel som är producerade 2013+ och som är dugliga att köra på en 13" laptop pc. ?

Kanske turn-based? (Musen blir svår att få plats med...)

Alla förslag är välkomna. Pussel, strategi, etc.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Aug 2011

Köp en xboxdosa för pc och spela typ trine eller annat spel du kan lira med en xboxdosa.

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: Gigabyte GA-970A-UD3 - CPU: AMD FX-8350 - RAM: Corsair XMS3 1333MHz 4GB x4 - GFX: Gigabyte Radeon R9 290X - Systemdisk: ADATA SP900 SSD]:.
Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Mar 2010

Civilization är ju alltid trevligt om man gillar turbaserade strategispel
Rekommenderar dock Civ V framför Civ:BE

Dator: i7 4770K, MSI 280X, 8 GB RAM, 250 GB SSD från Samsung, en gul kabel från HDD till modermodemet
Citat motherfucker, do you use it?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

Ladda ner origin (skapa konto) ladda ner fifa eller så fixar du några lättare bilspel på steam som wrc och så köper du en liten pckontroll så kan du köra som på en konsol, har själv fördrivit många timmar på detta sätt

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollnäs
Registrerad
Sep 2007

Hatred ?

Riggen: 2x Xeon E5-2670 @ 16x3,2 Ghz - Z9PE-D8 WS - Corsair 32GB RAM - GTX 1080 ti - Dell U3415W 34" - HyperX Predator PCIe/M.2 - 4x Samsung 840 500GB - Asus Xonar DX - 2x NH-U12S - 2x EVGA Supernova G2 850W - Obsidian 900D
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Om du gillar kortspel så är Heartstone trevligt. Om du kan tänka dig att spela på telefonen så har nya Angry birds 2 precis släppt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2011

Jag rekommenderar "The Forge". En klient som låter dig spela det bästa kortspelet MTG. Förutom alla vanliga format så finns det ett singelplayer adventure mode, draft och commander. Vilket jag tycker är bland de roligaste.

Extremister hugger alltid på dåligt bete. Man ska värna om sina nära och kära. Det är bara demoner som föraktar sina meningsmotståndare.