DDR2 (2x2gb), Moderkort (AM3 socket)

Permalänk

DDR2 (2x2gb), Moderkort (AM3 socket)

Efter en uppgradering säljer jag mitt gamla moderkort och RAM.

Ram:
Patriot Extreme Performance 4GB (2 x 2GB) 300;-

Moderkort:
GA-MA790X-UD3P 100;-

Frakt ingår, eventuell budgivning sker i själva tråden kommer uppdatera annonsen med bilder+timestamp

Mvh. Dag

Läs hela annonsen här

Permalänk
Entusiast

@GayforLenin: GA-MA790X-UD3P - 100kr

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Budar Moderkort 120 kr

Permalänk

@GayforLenin:

140 för moderkortet.
Vet du vilka chip det är på minnet? vet det kan vara Micron D9GMH (B6-3) med lite tur.

Permalänk
Medlem

160 för moderkortet

Permalänk
Medlem

Om du inte får sålt minnena o kan tänka dig att sälja dem för en billigare slant så hör av dig

Permalänk

@lanbonden: ingen aning, står inget sånt på själva minnet så vetefan. Lägger upp bilder nu så mer tränade ögon kanske märker

Permalänk

Så, då var bilder uppladdade, kunde inte göra det på nått bättre sätt än att länka till Imgur album.

Permalänk
Skrivet av GayforLenin:

Så, då var bilder uppladdade, kunde inte göra det på nått bättre sätt än att länka till Imgur album.

Kanske bara är jag, men hittar inte bilderna någonstans?

Permalänk

@lanbonden: Jag som var skitdålig och glömde spara efter jag förhandsgranskade i redigeringen.

NU finns det bilder

Permalänk

Höjer budet till 200kr för moderkortet.

Permalänk

Ska resa iväg över helgen, så högstbjudande på måndag vinner mina fina datadelar och får ett nytt hem.

Sänker priset/startbud på RAM också.

cheers, Gayforlenin