Permalänk
Medlem

Moderkort med 1155 socket

Hej! Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på ett moderkort med 1155 socket till en gamingdator.

*** Raderat i enlighet med §9 i reglerna ***

§9
Permalänk
Hedersmedlem

@Xaxiz: Jag har raderat delar av ditt inlägg eftersom forumet inte är ett annonsplank utan vi har Marknaden för det, som dock kan innebära vissa restriktioner om man är ny användare. Är man medlem sedan några månader och normalt aktiv bör det dock inte vara något problem. Reglerna finns för att skydda köpare från bedrägerier.

Läs igenom samtliga våra regler, speciellt §9, så undviker du liknande händelser igen.

*Inlägg redigerat*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaxiz:

Hej! Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på ett moderkort med 1155 socket till en gamingdator.

*** Raderat i enlighet med §9 i reglerna ***

Kolla P67, Z68 och Z77 moderkort på eBay.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

@Xaxiz: Jag har raderat delar av ditt inlägg eftersom forumet inte är ett annonsplank utan vi har Marknaden för det, som dock kan innebära vissa restriktioner om man är ny användare. Är man medlem sedan några månader och normalt aktiv bör det dock inte vara något problem. Reglerna finns för att skydda köpare från bedrägerier.

Läs igenom samtliga våra regler, speciellt §9, så undviker du liknande händelser igen.

*Inlägg redigerat*

Sorry! Letade som fan i forum delen efter en köp-sälj tråd, men hittade inget. Nu inser jag att marknad har en egen del.