Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Alla bra guilder slutade väl efter wotlk eller däromkring så bara bottenskrapet kvar så vem vet hur svårt det är egentligen.

Jag menade på att man dingar sedan grindar 1-2 dagar för att köra endgame och hoppa över halva spelet istället för att progress som man gjorde förr.

Det där tror jag verkligen inte stämmer. Dom bästa guilderna som kör Mythic world first idag är nog mycket bättre än dom som körde i Vanilla.

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beta:

Det där tror jag verkligen inte stämmer. Dom bästa guilderna som kör Mythic world first idag är nog mycket bättre än dom som körde i Vanilla.

Antar du inte lirade i vanilla? Kolla hur många guilder som klarade naxx elr aq40 för den delen, bara att organisera 40man borde va ett achievement, de är ju ingen prestige i att va wf längre, finns ju knappt nått intresse för wow längre, bara kolla hur många viewers wow streamarna har

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellski87:

Antar du inte lirade i vanilla? Kolla hur många guilder som klarade naxx elr aq40 för den delen, bara att organisera 40man borde va ett achievement, de är ju ingen prestige i att va wf längre, finns ju knappt nått intresse för wow längre, bara kolla hur många viewers wow streamarna har

Jo jag har spelat sen vanilla. Det jag ville säga är att wowspelaren har blivit så mycket bättre sedan vanilla. Hade de bästa mythic guilderna ställts inför t.ex. Naxx som det var i vanilla idag så tror jag dom hade klarat det bättre på första försöket än vad guilder på den tiden klarade det på första försöket.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem

Tror man är kortsynt om man tycker att det var bättre förr för att man var tvungen att samla fire resistance potions och 39 jämnlikar för att kunna raida. Vissa saker är bättre idag och visst, mycket har gått förlorat, så är det. Men jag tycker definitivt mythic idag kan jämföra med naxx osv från vanilla-- skillnaden i komplexitet har bara skiftat från prep och social koordination till andra detaljer.

Sedan har meta skiftat till easy-access endgame och det är inte nödvändigtvis fel. Så länge det faktiskt finns något relevant endgame att tala om.. Om man vill utmanas så finns det också, men man måste faktiskt söka det. Tror mångas problem är att det finns olika nivåer av end-game, det känns så utspätt och därför nedvärderas det, det hade kanske känts bättre om det bara funnits 1 svårighet och klarade man inte det så fick man kämpa hårdare helt enkelt, inga enkla alternativ till epix.

Personligen tycker jag det gått utför sedan TBC och jag har inte varit så hoppfull inför en expansion som denna på länge (wrath senast?). Deras ambition i förändringarna angående PvP ser lovande ut (detta säger jag halvt ironiskt då de alltid sabbar det på något vis) och Mythic+ dungeons ser intressanta ut. Hoppas det blir bra men om demon hunters blir OP ala DKs från säsong 5 så.. ja, naivitet..

Permalänk
Avstängd

Det största problemet är att spelet känns väldigt billigt och tråkigt idag.
Activision mjölkade pengar ur kunderna istället för att göra ett bra spel och resultatet är att ca 2/3
slutat spela och nu mer mäter man inte dessa katastrofsiffror.

Jag är ganska säker på att avrage wowraidaren ligger på mycket lägre skillnivå idag än t.ex de som raidade i tbc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Jag är ganska säker på att avrage wowraidaren ligger på mycket lägre skillnivå idag än t.ex de som raidade i tbc.

Jo fast det beror ju på att fler kan raida idag än i TBC, hur många procent fick se Illidan och Kil'jaden?

Bara attunements till raids var ju något man fick lägga väldigt mycket tid på.
Nu för tiden så har alla direkt access till alla raids och flera olika svårighetsgrader vilket gör att flera kan raida och det drar ner avrage skill, men jag tror nog att de 4-5 guilds som slåss om toppen ligger på samma skill nivå som de guilds som raidade på top i TBC.

Jag tycker dock det var bättre förr när raids var något speciellt man behövde jobba för att se och jag tror många går miste om hur bra det känns att downa en boss som man jobbat på och behövt lära sig nu när man istället kan ta den lätta vägen och köa för LFR och kolla på film samtidigt som man raidar..
Normal och Heroic tycker jag var en bra lösning, normal var fortfarande en lagom utmaning som kunde förlåta ett visst antal misstag medans heroic behövde göras perfekt (tills man outgearade det såklart).

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Jag är ganska säker på att avrage wowraidaren ligger på mycket lägre skillnivå idag än t.ex de som raidade i tbc.

Raidade rätt hardcore under TBC (tog nästan m'uru innan nerfen, en shammy till att chaina BL med så skulle han dött -.-)
Och svårighetsmässigt så låg TBC bossarna ungefär på vad vi kallar "normal" idag.
Vi hade många bra spelare, men det fanns rum för en slacker eller 2 och en död var sällan en given wipe som det är numera.
Visserligen så var DPS lite tightare, men i stort så var bossarna inte direkt komplicerade (med vissa undantag såklart).
Buggiga ibland, men inte komplicerade =).

Men TBC bossar blev svårare p.g.a. många klasser var rätt primitiva jämfört med idag.
Frånvaro av smart heals (förutom chain heal) t.ex. gjorde helning betydligt trixigare än idag.
Och många bossar var inte tauntable så DPS fick vara lite försiktiga.
Resist gear var inte heller någon höjdare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyK:

Jo fast det beror ju på att fler kan raida idag än i TBC, hur många procent fick se Illidan och Kil'jaden?

Bara attunements till raids var ju något man fick lägga väldigt mycket tid på.
Nu för tiden så har alla direkt access till alla raids och flera olika svårighetsgrader vilket gör att flera kan raida och det drar ner avrage skill, men jag tror nog att de 4-5 guilds som slåss om toppen ligger på samma skill nivå som de guilds som raidade på top i TBC.

Jag tycker dock det var bättre förr när raids var något speciellt man behövde jobba för att se och jag tror många går miste om hur bra det känns att downa en boss som man jobbat på och behövt lära sig nu när man istället kan ta den lätta vägen och köa för LFR och kolla på film samtidigt som man raidar..
Normal och Heroic tycker jag var en bra lösning, normal var fortfarande en lagom utmaning som kunde förlåta ett visst antal misstag medans heroic behövde göras perfekt (tills man outgearade det såklart).

Jag skulle säga att toppen i TBC nog inte ens platsar i top100 nu. Bossarna vara helt enkelt så simpla förr.
Varje tier som kommit har gallrat fler och fler som inte duger till bossarna.

Mythic nu = https://youtu.be/MenoIagtST8?t=32m57s , missar någon i raiden någon pil så äre wipe.

TBC = https://youtu.be/MenoIagtST8?t=5m30s (fram till 6min)

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Jag skulle säga att toppen i TBC nog inte ens platsar i top100 nu. Bossarna vara helt enkelt så simpla förr.
Varje tier som kommit har gallrat fler och fler som inte duger till bossarna.

Mythic nu = https://youtu.be/MenoIagtST8?t=32m57s , missar någon i raiden någon pil så äre wipe.

TBC = https://youtu.be/MenoIagtST8?t=5m30s (fram till 6min)

Allt snack här i tråden om när raids var svårast känns rätt irrelevant. Går inte att ta från minnet skulle jag säga utan det måste isf testas sida vid sida.

Spontant skulle jag säga att mycket saker säkert är svårare nu men istället tacklades man med andra problem under vanilla mot nu som gör att bussarna inte kunde/behövde vara lika komplicerade.

Tex att gå OOM då MP5 inte existerade osv. Klasser var mer primitiva då mot nu, tror en hel del skillnad ligger där. Misdirect fanns inte heller och som någon nämnde så fanns inga direkta smarta heals utan allt fick göras manuellt. Listan kan göras lång.

Sånt här begränsar hur svåra saker kan bli, värt att ha i åtanke. Därför jag tycker att ens sitta och påstå att ena är svårare än den andra bara blir skevt om man inte de senaste dagarna testat båda eller något. Går inte att jämföra WoD med vanilla eller TBC om man går på minnet för de två sistnämnda, blir inte rätt enligt mig.

Samma med att snacka om vilka guilds som var bäst, gamla eller nya. Irrelevant. Säkerligen lika om man skulle testa. Förr var det bara betydligt knepigare att organisera allt mot nu skulle jag säga, utöver det krävdes helt enkelt mycket bra spelare, precis som nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Jååååå....... Nog lär man väl alltid köpa WOW Legion så man har samlingen komplett !
Kommer väl o levla upp min Rogue på Frostmane och köra lite BG/PVP/ARENA sen tröttnar man för att vänta in nästa expantion.

Synd att dom lagt ner NOST precis 1 vecka efter jag skapat mitt konto, Feenix servers verkar också vara nere.

// john-erik

Visa signatur

korWWW

Permalänk
Medlem

Mark Kern har nu släppt en video angående legacy

https://www.youtube.com/watch?v=8ix_Ir-HSWI

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Mark Kern har nu släppt en video angående legacy

https://www.youtube.com/watch?v=8ix_Ir-HSWI

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/17611300963#1

blizzard post ang. nost

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellski87:

Antar du inte lirade i vanilla? Kolla hur många guilder som klarade naxx elr aq40 för den delen, bara att organisera 40man borde va ett achievement, de är ju ingen prestige i att va wf längre, finns ju knappt nått intresse för wow längre, bara kolla hur många viewers wow streamarna har

Anledningen till att Naxx inte clearades av speciellt många var att instansen helt enkelt inte var ute direkt länge och dom absurda "no skill" kraven.

På vissa servrar med många progression guilds fastnade folk på vissa bossar endast pga att det var TOTALT slut med consumables på servern. T.ex mängden black lotus som spawnade på en server var konstant oavsett om det var en high pop server eller low. När sen flasks var ett requirement för att vissa bossar skulle dö under progress kan du räkna ut hur enkelt det var att få fram flasks till flera raiding guilds. Grave moss och shadow protection potions för Loatheb var ett annat stort skämt.

Grejen i vanilla var att skillnaden mellan en obuffad raid och en som gick all out på consumables och raid buffs var enorm. Vi snackar större skillnad än att alla hade full T2/AQ gear istället för T1.

Mythic raids nu är betydligt svårare rent spelmässigt, det enda som gjorde vanilla raids "svåra" var logistiken och absurd design/broken content. Ta det från en som varit med sen dag ett av release och raidat varje tier sedan dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KalBumling:

På vissa servrar med många progression guilds fastnade folk på vissa bossar endast pga att det var TOTALT slut med consumables på servern. T.ex mängden black lotus som spawnade på en server var konstant oavsett om det var en high pop server eller low. När sen flasks var ett requirement för att vissa bossar skulle dö under progress kan du räkna ut hur enkelt det var att få fram flasks till flera raiding guilds. Grave moss och shadow protection potions för Loatheb var ett annat stort skämt.

Haha !
Hur många hade inte en alt parkerad på olika lotus spawnpoints ?
Ytterligare en sak man förträngt med vanilla

Permalänk
Medlem

Som flera andra säger det bli nog till att köpa även fast man lovar sig varje gång att man har slutat för sista gången. Litar inte på mig själv längre

Permalänk
Medlem

Räcker med att ta Methods eget statement, Archimonde sista bossen i Warlords of Draenor är den svåraste bossen som dom någonsin mött. Tycker det stämmer rätt så bra, och det här kommer från en spelare som spelade TBC på högsta nivå och nu spelar Draenor på en rätt så hög nivå. Spelet var inte svårare förr, men klasserna var sämre balanserade med skills som inte var optimerade mot vad vi har idag.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Har absolut tänkt att spela Legion, hoppas bara de åtgärdar alla problem de införde i WoD och framförallt har mer content som inte är låst bakom en garisson.

Spelade väldigt seriöst i MoP och hoppas kunna göra det i Legion också. Tyvärr verkar de ha förstört warlocks helt och hållet då alla 3 specs har dummats ner otroligt. Men kanske spelar min disc/shadow eller balance/restro istället som main.

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Någon som kan tipsa en om nått skoj o göra , ja försöker finna en anledning o aktivera kontot igen o spela före Legion.. Med min rogue då (pvpar) men har verkligen tappat gninstan o har inte lirat alls sen 1 år tillbaka.

Visa signatur

korWWW

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaZteR:

Har absolut tänkt att spela Legion, hoppas bara de åtgärdar alla problem de införde i WoD och framförallt har mer content som inte är låst bakom en garisson.

Spelade väldigt seriöst i MoP och hoppas kunna göra det i Legion också. Tyvärr verkar de ha förstört warlocks helt och hållet då alla 3 specs har dummats ner otroligt. Men kanske spelar min disc/shadow eller balance/restro istället som main.

Skulle vilja säga att locks är då massor svårare än präst och druid iaf... typ 2-3 spells man använder hela spelet har blivit lite för nerdummat.. Hoppas dom lyckas fixxa en vettig expansion nu

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jhonekri:

Någon som kan tipsa en om nått skoj o göra , ja försöker finna en anledning o aktivera kontot igen o spela före Legion.. Med min rogue då (pvpar) men har verkligen tappat gninstan o har inte lirat alls sen 1 år tillbaka.

Det finns ingenting att göra i wow... ashran eller hellfire.. annars är det garrison som gäller

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellski87:

Det finns ingenting att göra i wow... ashran eller hellfire.. annars är det garrison som gäller

Att betala för att få leka i garrison gör jag inte, det är inte "mmo" i min värld...
Ashran är tråkigt, de vet alla, det är nästans dubbelt så roligt att stänga av datorn och stirra på en svart skärm i 12 timmar som i spela i Trashran.

Tack för Infon då behöver jag inte ens fundera på det, wow är dött fortfarande och *ittig blir jag

Visa signatur

korWWW

Permalänk
Medlem

Haha många som började i wrath i denna tråden ser jag.

Permalänk
Medlem

Jag är verkligen glada för shadow priest förändringar.

https://www.youtube.com/watch?v=wuVXNPTv88o

Permalänk
Medlem
Skrivet av jhonekri:

Att betala för att få leka i garrison gör jag inte, det är inte "mmo" i min värld...
Ashran är tråkigt, de vet alla, det är nästans dubbelt så roligt att stänga av datorn och stirra på en svart skärm i 12 timmar som i spela i Trashran.

Tack för Infon då behöver jag inte ens fundera på det, wow är dött fortfarande och *ittig blir jag

Nä tyvärr är wow inte ett mmo längre, inte i mina ögon iaf.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuyverOC:

Jag är verkligen glada för shadow priest förändringar.

https://www.youtube.com/watch?v=wuVXNPTv88o

Trevligt är det!
Skulle gärna vilja main:a shadow, har varit väldigt roligt på betan. Dock har vi redan två för vår raiding rooster så får tyvärr inte rerolla

Permalänk

Har varit ifrån Wow ca 1 år nu och haft utbildning o shit, men jag behöver något att göra på nätterna innan jag börjar mina nattskift, värt att starta igen?
Senast var det ju rätt tråkigt men kanske man skulle ranka upp lite mining istället för Leatherworking, idk

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av fieskmask:

Har varit ifrån Wow ca 1 år nu och haft utbildning o shit, men jag behöver något att göra på nätterna innan jag börjar mina nattskift, värt att starta igen?
Senast var det ju rätt tråkigt men kanske man skulle ranka upp lite mining istället för Leatherworking, idk

99% av världen är irrelevant och rent utsagt skittråkig. En expansion är på väg runt krönet också, lika bra att vänta, annars slutar det troligen bara med att:

1) Du blir besviken av hur och vad spelet har blivit.
2) Du loggar in, undrar varför och loggar genast ut igen.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Skrivet av Jonssown:

99% av världen är irrelevant och rent utsagt skittråkig. En expansion är på väg runt krönet också, lika bra att vänta, annars slutar det troligen bara med att:

1) Du blir besviken av hur och vad spelet har blivit.
2) Du loggar in, undrar varför och loggar genast ut igen.

Haha, nr 2 har det blivit ett antal gånger faktiskt
Du har nog rätt, lika bra att vänta in reviews på Legion istället!

Tack för att du precis ändrade min uppfattning, nu sparade jag 120kr

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av fieskmask:

Haha, nr 2 har det blivit ett antal gånger faktiskt
Du har nog rätt, lika bra att vänta in reviews på Legion istället!

Tack för att du precis ändrade min uppfattning, nu sparade jag 120kr

Ingen orsak, jag har suttit i samma stol sedan början av Cataclysm.
Håller f.ö tummarna för de eventuellt officiella "Legacy Servers".

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Skrivet av Jonssown:

Ingen orsak, jag har suttit i samma stol sedan början av Cataclysm.
Håller f.ö tummarna för de eventuellt officiella "Legacy Servers".

Har inte läst så mycket om Legion och vet inte så mycket om det, men det jag har reagerat på senare tid innan jag la av var att allt är för enkelt, finns ingen utmaning längre.
PVE blev man rätt trött på, PVP är som vanligt väldigt obalanserat och tråkigt utan en IRL polare man lirar med, Garrison är nog bland det absolut tråkigaste jag lvlat upp eller engagerat mig i och world PVP likaså.
Det jag hade i tankarna var bara att att vara farmare av guld in till nästa expansion, ta upp mining och ta bort Leatherworking (Har skinning också), har visserligen 700 men vet inte vad som kommer i expansionen, kanske är värt att ha det kvar.

Det man skulle kunna göra nu är väl det och kanske lite game med PVP, är ju healer så är ju rätt uppskattad i raidsen, bara man hittar en välutrustad Warrior så blir det hela roligare

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB