Liten Kamera till vettigt pris

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jul 2001

Liten Kamera till vettigt pris

Tjippen!

Jag är ute efter en liten kamera med inspelnings funktion, liknande bullet-cam, fast mycket mindre.
gärna vattentålig, (water resistant) behöver ej vara vattentät då jag häldre vill ha en liten kamera med låg vikt.
Display behövs inte häller. Har ni några tips?

den skall sitta på en enmeters RC båt, eller snarar i, kommer montera den "cockpit". när propaxlar inte går av osv så ligger det en bra bit över 110km/t på GPS:en så kamera kommer utstå en del vibrationer båten från farten på vattet och varvtalet från motorn 36K Rpm unloaded, å loaded ca 31-32K RPM, nästa år blir det dubbla motorer med dubbla prop:ar.

eller är det helt omöjligt å hitta en billig liten kamera då vibrationerna är alldeles för svåra för en billig kamera?

jag har noll kunskap i detta å behöver er hjälp, vore tacksam för information och tips å tricks

|Workstation: AMD Threadripper 1900x | ASUS PRIME X399-A | EVGA GTX970 | 16GB DDR3 | SSD 750GB |
|VMware rig: HP ProLiant DL360 G6 | 48GB DDR3 | HDD 24TB |
|SGI Indy / HTPC: AMD A6-3500 APU | GA-A75M-D2H | HD6530D | 6144MB DDR3 | SSD 64GB |

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd flyttad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.