Permalänk

Skänkes 19" CRT-skärm

19" Samsung Syncmaster 957DF skänkes. ca 10 år gammal.
Hämtas på plats Göteborg/Hisingen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Medlem

Oj, en tjockskärm

Visa signatur

$$

Permalänk

Skulle faktiskt intressant att ha en tjockskärm
I huset :). Är nog intresserad om du kan skicka den låter underbart ordet "skänkes". Har den några fel eller krånglar den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av gamingkillen05:

Skulle faktiskt intressant att ha en tjockskärm
I huset :). Är nog intresserad om du kan skicka den låter underbart ordet "skänkes". Har den några fel eller krånglar den?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Ursäkta, men jag har inte sett att du svarat i tråden.
Den är ju rätt gammal, men den fungerar som den ska.

Avseende frakt skulle jag kanske kunna skicka den, men det blir rätt dyrt.
Med schenker är beräknat pris 350:-

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk

Ok

Skrivet av twoface76:

Hej!

Ursäkta, men jag har inte sett att du svarat i tråden.
Den är ju rätt gammal, men den fungerar som den ska.

Avseende frakt skulle jag kanske kunna skicka den, men det blir rätt dyrt.
Med schenker är beräknat pris 350:-

Ok skulle nog kunna skrapa i hop till kanske 300 kr. Jag PM:ar dig när jag är redo. Kan du hålla varan?
Kan jag koppla den till min nya gamingdator? Skadden moste gå direkt till Grafikortet. Skulle det gå?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vänta!

Skrivet av twoface76:

Hej!

Ursäkta, men jag har inte sett att du svarat i tråden.
Den är ju rätt gammal, men den fungerar som den ska.

Avseende frakt skulle jag kanske kunna skicka den, men det blir rätt dyrt.
Med schenker är beräknat pris 350:-

Jag skrev ju om frakt. Jag ska till liseberg om cirka 1 eller 2 veckor. Kan du PM:a mig ditt telefon så kan vi pratas vid?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej!

Angående koppling till din dator kan jag ju inte säga säkert huruvida det går eller ej, men bara du har en VGA-port på grafikkortet så är det inga problem. Jag har testat skärmen idag och den fungerar fint.
Tänk på att de flesta nya "gamingkort" inte har en VGA-utgång. Då behövs en konverterare (http://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-o-bild/kablar/ko...).

Är du fortfarande intresserad kan du slå mig en signal på 0703-670988.

/Christian

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk

Ringer...

Skrivet av twoface76:

Hej!

Angående koppling till din dator kan jag ju inte säga säkert huruvida det går eller ej, men bara du har en VGA-port på grafikkortet så är det inga problem. Jag har testat skärmen idag och den fungerar fint.
Tänk på att de flesta nya "gamingkort" inte har en VGA-utgång. Då behövs en konverterare (http://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-o-bild/kablar/ko...).

Är du fortfarande intresserad kan du slå mig en signal på 0703-670988.

/Christian

Ok hör av mig i morgon. Min pappa är lite sur nu och det är ganska sent för mig nu. Dessutom är jag trött.för esten hur gammal är du? Inte för att jag är rädd bara för stt veta vem man pratar med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har uttaget

Skrivet av twoface76:

Hej!

Angående koppling till din dator kan jag ju inte säga säkert huruvida det går eller ej, men bara du har en VGA-port på grafikkortet så är det inga problem. Jag har testat skärmen idag och den fungerar fint.
Tänk på att de flesta nya "gamingkort" inte har en VGA-utgång. Då behövs en konverterare (http://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-o-bild/kablar/ko...).

Är du fortfarande intresserad kan du slå mig en signal på 0703-670988.

/Christian

Hej jag har detta uttag till min gamla dator. Så det ska nog funka om jag får.

Permalänk

Jag är nog bra mycket äldre än du är. Nästan 40..
Tänk på att skärmen är stor. Du behöver bil för att hämta den. Skulle tro att den väger 15-20 kilo.
Jag har ingen användning för skärmen och kommer slänga den om ingen vill ha den, så om du vill ha den är det bara bra att den kommer till nytta.

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk

Ok

Skrivet av twoface76:

Jag är nog bra mycket äldre än du är. Nästan 40..
Tänk på att skärmen är stor. Du behöver bil för att hämta den. Skulle tro att den väger 15-20 kilo.
Jag har ingen användning för skärmen och kommer slänga den om ingen vill ha den, så om du vill ha den är det bara bra att den kommer till nytta.

Är tyvärr bara 10. Så ja... 30 äldre... Ok nu vet jag i alla fall att den är tung som helsike. Ska fråga om jag får hemta den i dag. Asså inte att jag ska hämta den i dag bara att jag ska fråga mina föreldrar.
Ha det så bra en så länge!
//Robin

Skickades från m.sweclockers.com