GPU-slots försvann, går inte att göra nya

Permalänk
Medlem

GPU-slots försvann, går inte att göra nya

Jag såg att mina dagspoäng började sjunka, så jag kollade foldingriggen och såg att båda mina GPU-slots var borta (foldar på två GTX 970). När jag försöker lägga till nya slots säger den "no more GPUs" om jag låter den välja GPU själv, och "GPU not found" om jag väljer manuellt, första gången man väljer det värdet. Om man försöker igen med samma värde händer inget alls, inget felmeddelande och ingen ny slot.

Någon som har en lösning?

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk

@Michaelo:

Hej, hade liknande problem för en vecka sedan. Då var det problem med GPUs.txt. Min lokala kopia var helt tom p.g.a. serverproblem hos Stanford. Kan vara en ide att kolla upp.

Filen går att hämta manuellt här: https://fah-web.stanford.edu/file-releases/public/GPUs.txt

Permalänk
Medlem

Det funkade, tack för hjälpen!

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S