Att komma åt bilder i iCloud utan Apple produkt, hur?

Permalänk
Inaktiv

Att komma åt bilder i iCloud utan Apple produkt, hur?

Hej,

För ca 1 år sen drog jag iväg min iPhone, men jag sitter och funderar på om man kan komma åt bilderna man sparade i iCloud på något vänster? Jag har försökt med både iTunes och iCloud programmen på min Windows dator. Jag får upp en ruta som säger "du behöver en apple produkt för att ordna inställningarna" och sen låter den mig inte logga in.

Någon som vet vad man kan göra? Finns det något annat sätt att komma åt bilderna?

Mvh

Permalänk
Hedersmedlem

Har du ett giltigt Apple-ID ska det inte vara några problem vad jag vet. Jag använder själv W7-dator som jag kollar både iCloud-bilder och iCloud drive med.

Jag använde iTunes långt innan jag skaffade en iPhone, så det verkar konstigt att du inte skulle kunna logga in ens.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

@K4pt3n: Jag lyckades komma åt mina bilder via icloud.com när jag blev av med min iPhone. Då hade jag förvisso iCloud-bildbiblioteket aktiverat. Testa och se om det fungerar.

Visa signatur

#1: NZXT s340 | i7-5830K @ 4.5 GHz | MSI X99s SLI PLUS | Gigabyte GTX 1080 Ti | HyperX Predator DDR4 2800MHz 16GB | NZXT Kraken X61 | AX860 | SSD: 850 Evo på 500(?)GB, 3x blandade Corsair på 120GB | #2: 15" rMBP som flög i golvet i Spanien och har nu trasig skärm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av cassiusex:

@K4pt3n: Jag lyckades komma åt mina bilder via icloud.com när jag blev av med min iPhone. Då hade jag förvisso iCloud-bildbiblioteket aktiverat. Testa och se om det fungerar.

Behövde du ladda ner programmet eller kan man logga in på iCloud via hemsidan?

EDIT: Jag lyckades logga in på kontot via icloud.com men jag kan inte hitta några bilder, det enda som dyker upp är några BETA-alternativ.