Diablo 3 - Inbillning eller vad händer ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Björklinge
Registrerad
Feb 2005

Diablo 3 - Inbillning eller vad händer ?

Är det bara jag som inbillar mig eller är det något underligt med spelandet. Allt blev 'svårare' eller så är det något annat märkligt som händer. När jag springer omkring med min DH så känns de som att jag har en ärtbössa, händer ingenting. Klarar knappt gr 45-48.

Har inte ändrat något på min build o så, så jag vettefasiken vad som händer ...

Någon som känner lika dant ?

#diablo

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalsjöfors
Registrerad
Feb 2008

börja med att länka din gear så man vet vad du använder ^^

Chassi: FD Define R4 White | Kylning: Noctua NH-D14 | Cpu: Amd FX 8320 | Gpu: XFX Radeon 480 rx rs 8gb | Ram: Crucial 16gb ddr3 | Mobo: Asus M5A97 R2.0 | PSU: Corsair RM750X | Skärm: Acer XB240H | OS: Windows 10 64bit | SSD: Samsung 850
Mobil: Honor 8

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Youtube
Registrerad
Okt 2009

Det blev svårare för ett tag sedan, tycker jag. De nerfade (förmodligen inte bara) min Wizard så han crittade inte miljarder i Archon längre.
Tätare med fiender också efter det, får jag för mig.

Ryzen 1800x,32GB@2400MHz, Vega56
Citroën C5 Break 2006 @140
Shirimasen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Björklinge
Registrerad
Feb 2005

VA skönt att man inte är ensam om det. Reagerade ungefär på samma sätt med min Natalya gubbe. Inte alls samma kraft! Kanske något inför nästa patch då vi lär få mer kraft i puffran!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fredolf-2659/hero/58565610 <-- ingen värsting, men tillräckligt för att klara GR 51 season 3 iaf

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalsjöfors
Registrerad
Feb 2008

tycker inte derket det blivit svårt det senaste? springer igenom grift 45 med 3 stycken leechers ganska lätt med min dh, funkar med min barb med men blir lite jobbigare på bossen men tycker inte det känns direkt svårare mot vad det har vart ^^

Skrivet av fredolf:

VA skönt att man inte är ensam om det. Reagerade ungefär på samma sätt med min Natalya gubbe. Inte alls samma kraft! Kanske något inför nästa patch då vi lär få mer kraft i puffran!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fredolf-2659/hero/58565610 <-- ingen värsting, men tillräckligt för att klara GR 51 season 3 iaf

vad jag vet så kommer det inte hända så jätte mycket på dh denna patchen, då den mest vart för wd, monk och om det var nån mer klass

Chassi: FD Define R4 White | Kylning: Noctua NH-D14 | Cpu: Amd FX 8320 | Gpu: XFX Radeon 480 rx rs 8gb | Ram: Crucial 16gb ddr3 | Mobo: Asus M5A97 R2.0 | PSU: Corsair RM750X | Skärm: Acer XB240H | OS: Windows 10 64bit | SSD: Samsung 850
Mobil: Honor 8

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Björklinge
Registrerad
Feb 2005

De får en ny båge, + cuben. Har redan teoretiskt byggt en ny karaktär me diverse ringar osv.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2015

Låter skumt, med det gearet borde du lätt kunna ta 50+. Det troliga är att du fått rifts med mycket mobs som tar reducerad fire damage.