Permalänk
Medlem

ASUS 5870

"Säljer" ett ASUS 5870. Jag sätter ordet säljer inom citationstecken då detta kanske inte är kortet som får entusiasterna att dregglande ge sig in i århundradets budrunda, men försöka får duga. 200:- inkl frakt? Kan även plockas på plats strax utanför Borås.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Jag budar 150:- plus porto. Kan vi få en snabb affär via PM?

Permalänk

bjuder 250 inklusvie frakt.

Permalänk
Medlem

Hej igen Dennis!! Misstänker att du fick ditt Sapphire 7950 kort sålt till slut då jag inte hörde något mer, men jag provar min lycka här igen och bjuder 300kr inklusive frakt för detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kawasa:

Hej igen Dennis!! Misstänker att du fick ditt Sapphire 7950 kort sålt till slut då jag inte hörde något mer, men jag provar min lycka här igen och bjuder 300kr inklusive frakt för detta

Tjo! Ja tyvärr var du pucktvåa på 7950:t men detta blir ditt för 300:-, frakt inkluderat. Jag skickar dig ett PM.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Bjuder 350 kr inkl frakt om det inte är sålt än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Bjuder 350 kr inkl frakt om det inte är sålt än.

Jag tog Kawasas bud på 300:- men har ännu inte sett några pengar så vi får se under morgondagen, han kanske däckade tidigt :).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

@Rauf, @Kawasa har skickat över pengar så kortet går till honom men stay tuned, min förrådsstädning är inte slut än ;).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.