Jag är noob på league of legends och behöver hjälp att bli bättre

Permalänk
Avstängd

Jag är noob på league of legends och behöver hjälp att bli bättre

Hejsan. Jag har dålig förståelse på League Of Legends då jag skulle vilja bli bättre. Det jag är dålig på är hur man ska bygga upp karaktären, samt val av karaktär för jag brukar oftast välja dåliga så att jag dör hela tiden. Nu har jag glömt vad karaktärerna heter för jag spelade sist för 6 månader sedan men tänker ta upp det nu igen.

Jag undrar om någon kan ge bra förklaring samt posta tutorials från youtube eller andra hemsidor som man läser eller tittar på klipp. Berätta gärna vad jag ska tänka på. Sen är jag också väldigt dålig på spells vilken man ska välja först i början ni vet de här plusen som man trycker på. Sen vet jag inte om min karaktär kan ta den där karaktären. Det är lite sån information jag är ute efter samt att lära mig mer.

Permalänk

Vilken server spelar du på och vad heter du?

Permalänk
Avstängd

@Ompalompa111: Jag spelar på west. Varför är mitt namn viktigt?

Permalänk

Tänkte om du ville ha hjälp ingame...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farbror Krut:

Hejsan. Jag har dålig förståelse på League Of Legends då jag skulle vilja bli bättre. Det jag är dålig på är hur man ska bygga upp karaktären, samt val av karaktär för jag brukar oftast välja dåliga så att jag dör hela tiden. Nu har jag glömt vad karaktärerna heter för jag spelade sist för 6 månader sedan men tänker ta upp det nu igen.

Jag undrar om någon kan ge bra förklaring samt posta tutorials från youtube eller andra hemsidor som man läser eller tittar på klipp. Berätta gärna vad jag ska tänka på. Sen är jag också väldigt dålig på spells vilken man ska välja först i början ni vet de här plusen som man trycker på. Sen vet jag inte om min karaktär kan ta den där karaktären. Det är lite sån information jag är ute efter samt att lära mig mer.