Söker härliga folks att spela med!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Apr 2015

Söker härliga folks att spela med!

Tjena!

Två killar på 21 år från Skåne söker nu 3 sköna killar till att lira ranked 5s med. Vi har båda lirat sedan season 1 och ligger för nuvarande i Guld 1(Plat 5 förra säsongen) respektive Platinum 5 (Diamond 3 förra säsongen). Vi ser därför gärna att ni ligger runt en snarlik ålder samt soloQ ranking. Tanken med det hela är att starta från scratch med ett nytt team och helt enkelt jobba sig uppåt. SoloQ må vara bra träning men jag känner att om man ser spelet från ett lag perspektiv finns där säkert en hel del punkten man kan lära sig och utvecklas på.

Vi har i princip sedan season 1 spelat det vi mainar nu, självklart med lite undantag. Jag har spelat adc sedan season 1, men har nu bytt roll till support då jag finner det roligare. Jag spelar till största del peel supports såsom Braum, Alistar och Leona. Polaren mainar mid och är väldigt flexibel och inte rädd för att testa nya saker.

Nog om oss då! Finner du detta intressant så lämna en kommentar i stuk med exemplet nedan eller skicka iväg en friend request ingame.

Info:

Ingame namn: Achardgarlic

Solo/duoQ ranking: Guld 1

Ålder?: 21

Vilken lane/roll spelar du?: Support

Och slutligen lite info om dig själv!: Skön kille på 21 från Skåne, bor i närheten av Kristianstad. Jobbar för tillfället som säljare på Elgiganten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eller är det som sagt bara att skicka iväg en friend request ingame till antingen, Achardgarlic/Myairmaxyourbutt eller Oketoto.

!!!!!!!!!!!!!!!! Spelar på EUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!