Amatör Dota 2 lag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Amatör Dota 2 lag.

Tjena! Vi är nu tre spelare (varav en av oss åker Asien 3 månader i oktober)

Vi söker Dota 2 spelare med det lite extra, för amatör turneringar med blandat seriositet på skoj å ploj. Vi kommer har ett rullande schema som passar oss, antingen träning eller bokade matcher. Helger är lite öppna, ibland passar det bättre/sämre för oss och motståndarlaget.

http://dota.playon.gg/seasons

Vi söker tre spelare, roll tillkommer och tillämpas när vi alla är samlade och spelat tillsammans.

Vi vill du har eller ligger nära 4k mmr. Att du har ca 1500 dota 2 games totalt. Att du har tillgång att spela vardagskvällar och vissa helger.
Mick är givetvis ett måste att spela i laget. Mogen som person och har inga problem att man kan bli temporärt arga på varandra i matcherna eller bara skrattar hejdlöst åt roliga misstag.

Skicka pm eller svara i tråden

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Vill för tillfället inte försöka gå med i ett lag fullt ut pga av andra saker som händer i vardagslivet men jag spelar gärna som standin ibland om ni verkligen behöver spelare. Har hoppat upp och ner runt 4k, har spelat i 3 lag tidigare, varav det senaste så körde jag med 4-5k spelare i JoinDota League. Kör främst Core roller men kan även spela support. Har f.ö spelat i totalt ca 4000 timmar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Friterad:

Vill för tillfället inte försöka gå med i ett lag fullt ut pga av andra saker som händer i vardagslivet men jag spelar gärna som standin ibland om ni verkligen behöver spelare. Har hoppat upp och ner runt 4k, har spelat i 3 lag tidigare, varav det senaste så körde jag med 4-5k spelare i JoinDota League. Kör främst Core roller men kan även spela support. Har f.ö spelat i totalt ca 4000 timmar

Oke vi har spelat i ett lag. Men kaptenen har inte varit inne i Dota på sådär 3 månader. Så vi tog initiativ att starta något nytt. Skicka pm till mig med steam namn, så kan vi prata lite där