Permalänk
Medlem

Headset , klart ljud , bas

ok grabbar , Ni alla har ju olika headset och jag letar efter ett headset som har bra ljud , ganska najs bas om man spelar tex bf4 man vill känna när det bombas och sprängs , jag vill höra stepsen närma mig i ex cs:go.. prislappen är inte så saftig då jag vill klämma in ett tagentbord. men låt oss säga ett par för 1300 MAX. micen ska funka men behöver inte vara bäst. Mest ljud kvalitet ! och så vill jag inte behöva ha ett ljudkort för att det ska låta bra

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

ok grabbar , Ni alla har ju olika headset och jag letar efter ett headset som har bra ljud , ganska najs bas om man spelar tex bf4 man vill känna när det bombas och sprängs , jag vill höra stepsen närma mig i ex cs:go.. prislappen är inte så saftig då jag vill klämma in ett tagentbord. men låt oss säga ett par för 1300 MAX. micen ska funka men behöver inte vara bäst. Mest ljud kvalitet ! och så vill jag inte behöva ha ett ljudkort för att det ska låta bra

Jag testade min kompis Qpag QH-90 och jag absolut älskade det. Basen var enorm!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kapar tråden här lite bara. Letar efter precis samma sak efter att mina siberia v2 har pajat. Min brorsa har ett par hyperx och basen i dem tycker jag känns lite på den svagare sidan även om ljudkvaliten är fantastisk. Creative släpper snart Sound Blaster H5 och H7 som verkar intressanta. Kanske något att vänta på?

Permalänk

Nöjd med mina Qpad QH-90 som får ok bas med Windows bassboost

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile