Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eksjö
Registrerad
Sep 2012

Köpa Corsair K65 RGB mx brown

Tjena Sweclockers. Jag har blivit sugen på att skaffa mig ett nytt tagenbord. Har kollat på Corsair K65 RGB men hittar inte den med bruna cherry brytare. Har ni någon ide om vart man kan få tag på denna? Tar gärna emot andra förslag på tangentbord. Vill bara att det ska vara backgrundsbelysning och ingen nummerpad. Ha det bra!

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Axel95:

Tjena Sweclockers. Jag har blivit sugen på att skaffa mig ett nytt tagenbord. Har kollat på Corsair K65 RGB men hittar inte den med bruna cherry brytare. Har ni någon ide om vart man kan få tag på denna? Tar gärna emot andra förslag på tangentbord. Vill bara att det ska vara backgrundsbelysning och ingen nummerpad. Ha det bra!

Hej Axel,

Vi har bara tillverkat K65 RGB med röda brytare då de inte varit någon stor efterfrågan på andra brytare för den modellen. Så du komer bara hitta K65 RGB med Cherry MX Red.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eksjö
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av Corsair Johan:

Hej Axel,

Vi har bara tillverkat K65 RGB med röda brytare då de inte varit någon stor efterfrågan på andra brytare för den modellen. Så du komer bara hitta K65 RGB med Cherry MX Red.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Ok tråkigt då kanske jag skaffar strafe istället.

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Axel95:

Ok tråkigt då kanske jag skaffar strafe istället.

Strafe är ett fint tangentbord det med.