ladda ner andras blackwidow chroma ljus profiler

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2015

ladda ner andras blackwidow chroma ljus profiler

hejsan, har kollat runt lite för att hitta ''ljus profiler'' till mitt blackwidow ultimate chroma och har hittar några få bara på razer sida men har hittat betydligt fler på reddit men kan dock inte ladda ner alla för behöver använda winrar och är inte speciellt insatt i hur winrar fungerar så undrar om någon vet någon sida med profiler som inte laddas ner till winrar eller någon som isf vet hur man gör med winrar filerna

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2013

Man laddar ned winrar-programmet och öppnar dem...

Intel Core i7-4790k / Asus Maximus VII Ranger / Gigabyte GTX 970 Windforce 3X OC / HyperX Savage 16GB (2x8) 2400MHz / EVGA SuperNOVA G2 850W / Samsung 850 PRO 256GB / Fractal Design Define S / custom loop / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Philips Fidelio X2 / FiiO E10K / Audio Technica AT2020USB+

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av borckis:

hejsan, har kollat runt lite för att hitta ''ljus profiler'' till mitt blackwidow ultimate chroma och har hittar några få bara på razer sida men har hittat betydligt fler på reddit men kan dock inte ladda ner alla för behöver använda winrar och är inte speciellt insatt i hur winrar fungerar så undrar om någon vet någon sida med profiler som inte laddas ner till winrar eller någon som isf vet hur man gör med winrar filerna

Du kan lika gärna använda 7-Zip, högerklicka sedan på filen och tryck på "öppna".

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 8 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Jan 2012

7 Zip som sagt. WinRAR vill man ju inte veta av.

Aerocool DS Cube|AMD Ryzen 5 1600X|Hd 7950|MSI B350M Mortar Arctic|16 GB RAM|Kingston 120GB SSD|2 TB Lagring|Deepcool Captain 240EX|Plexgear 600W PSU

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2015

@Naga: har ju laddat ner och öppnat med winrar men grejen är att jag sedan nt får upp mån profil i razer synapse som har laddats ner med winrar....