ladda ner andras blackwidow chroma ljus profiler

Permalänk
Medlem

ladda ner andras blackwidow chroma ljus profiler

hejsan, har kollat runt lite för att hitta ''ljus profiler'' till mitt blackwidow ultimate chroma och har hittar några få bara på razer sida men har hittat betydligt fler på reddit men kan dock inte ladda ner alla för behöver använda winrar och är inte speciellt insatt i hur winrar fungerar så undrar om någon vet någon sida med profiler som inte laddas ner till winrar eller någon som isf vet hur man gör med winrar filerna

Permalänk
Medlem

Man laddar ned winrar-programmet och öppnar dem...

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av borckis:

hejsan, har kollat runt lite för att hitta ''ljus profiler'' till mitt blackwidow ultimate chroma och har hittar några få bara på razer sida men har hittat betydligt fler på reddit men kan dock inte ladda ner alla för behöver använda winrar och är inte speciellt insatt i hur winrar fungerar så undrar om någon vet någon sida med profiler som inte laddas ner till winrar eller någon som isf vet hur man gör med winrar filerna

Du kan lika gärna använda 7-Zip, högerklicka sedan på filen och tryck på "öppna".

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

7 Zip som sagt. WinRAR vill man ju inte veta av.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

@Naga: har ju laddat ner och öppnat med winrar men grejen är att jag sedan nt får upp mån profil i razer synapse som har laddats ner med winrar....