Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Dec 2011

Razer ouroboros + Win 10 Problem

Har nyligen bytt mus från en buggig G600 till en om möjligt ännu buggigare ouroboros.

Muspekaren slutar fungera i startfältet/windows, och fungerar enbart i program (ex. chrome) och får tabba mellan skype/chrome/steam etc.
Detta går att lösa temporärt om jag loggar ut(win+L) och in igen, men det är inte hållbart att behöva göra det 10 gånger om dagen. Känns som det är ett osynligt fönster som snor fokus, men hittat inget suspekt i taskmanager eller virusscan.

Energisparläget verkar inte heller lira riktigt. Varannan dag kör jag med sladd och varannan trådlöst, för at musen är död när jag sätter mig, inget större problem dock, SFS fel då jag inte sätter musen i laddaren....

Svor att jag aldrig mer skulle köpa Razer efter jag spelat sönder en naga på 1 år men denna var för billig att avstå, i synnerhet då jag slumpvis stirrade i marken eller himelen var ~10.000e klick, vanligt problem med G600 men har inte orkat dra en RMA, synd att det ser ut som att "aimbotten buggar ur" i CS när det händer dock.

Intel 3570K@4.8ghz på ett Maximus v Gene med ett 7950 CFX OC(1150/1700, so far!), 8gb ram@1600mhz som sitter i ett Moddat Define R3, Och Drivs av ett 600w Agg Från Fractal Design (Sug på den ni som påstår att 600w inte orkar med två kort..)
Tack SimonReborn för loggan!
In Dayz, Capslock should be the panic button, not LMB...