Gratis suveränt videoredigeringsprogram sökes till android!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bor i Nerke :)
Registrerad
Aug 2014

Gratis suveränt videoredigeringsprogram sökes till android!

Hallå! Jag tänker börja redigera några av mina videos med min surfplatta. Så jag behöver ett riktigt bra redigeringsprogram. Det ska vara gratis och fungera till android 4.2.2 för det är vad min platta kör det ska också vara fullversion, jag vill inte ha så kallat Lite version jag vill ha fullversion. Min platta kom med ett redigeringsprogram, men man kan inte göra mycket alls i det. Vet någon något bra program?

Ha det bra/dennis

Grej att spela på:MAXIMUS VII GENE, G3258@4.4Ghz, 8GB Corsair vengeance LPX 2800Mhz, GTX780Ti OC

Laptop: Dell Precision M4300 2.6GHZ CORE2Duo,4GB RAM, 500GB SuperSpeed HDD, nVidia QUADRO FX360 512MB, Windows 7 Ultimate Edition x64

FreeNAS filserver: ASUS P5N-D, Pentium E5200, 4GB 667Mhz RAM, 600W ombyggt corsair nätagg (modifierat för serveranvändning) och en massa gamla diskar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Vad för slags redigering söker du i ditt "full-version"-program? Samt låter det lite som en dröm det du söker, finns inte speciellt många program som är kraftfulla och effektiva inom "editing" som är helt gratis med full prestanda. Isåfall är de fyllda av ads vilket jag skulle vilja avrekommendera Stödj utvecklare istället!
Min rekommendation är: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nexstreamin...
Dock är den ju "lite".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bor i Nerke :)
Registrerad
Aug 2014
Skrivet av Scyru:

Vad för slags redigering söker du i ditt "full-version"-program? Samt låter det lite som en dröm det du söker, finns inte speciellt många program som är kraftfulla och effektiva inom "editing" som är helt gratis med full prestanda. Isåfall är de fyllda av ads vilket jag skulle vilja avrekommendera Stödj utvecklare istället!
Min rekommendation är: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nexstreamin...
Dock är den ju "lite".

jag kan ju alltid prova det du länkar till! Har inte riktigt tid just nu bara

Grej att spela på:MAXIMUS VII GENE, G3258@4.4Ghz, 8GB Corsair vengeance LPX 2800Mhz, GTX780Ti OC

Laptop: Dell Precision M4300 2.6GHZ CORE2Duo,4GB RAM, 500GB SuperSpeed HDD, nVidia QUADRO FX360 512MB, Windows 7 Ultimate Edition x64

FreeNAS filserver: ASUS P5N-D, Pentium E5200, 4GB 667Mhz RAM, 600W ombyggt corsair nätagg (modifierat för serveranvändning) och en massa gamla diskar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Kan redigera vids åt dig i premiere/after effects då och då när jag inte har något o göra

Skickades från m.sweclockers.com

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1