Min LG G3 startar om sig i loopar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Min LG G3 startar om sig i loopar

Hej!
Är väldigt orolig nu när min lg g3 börjat starta om sig i loopar, hinner knappt låsa upp den innan den stänger av sig igen för att sedan starta om. Har inte upplevt några problem med den förut, det kom upp någon ruta om att en google process avslutats imorse eller något, men det påverkade ingenting då.

Lyckades vara snabb på fingrarna och stänga av den efter några försök mellan uppstarterna. När jag startade upp den så började den om när jag slagit in min pinkod.
Vad ska jag göra? Vill absolut rädda den.
Jag har inte uppdaterat till senaste uppdateringen, om det spelar någon roll.
Jag har också ett circle cover om det kan göra skillnad.

Tacksam för snabba svar!

SKRIK i trådrubriken redigerat [mod]

Tjej, 20. mobil: LG G3 laptops: Acer aspire 5745G & Lenovo Y50-70 59441600

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Har lyckats lokalisera problemet tror jag, den dör varje gång jag aktiverar synk. Har aldrig gjort det förut. När jag lyckades få stängt av synk så slutade den dö men sätter jag på den så börjar det om...
Har ni några lösningar eller förklaringar?

Tjej, 20. mobil: LG G3 laptops: Acer aspire 5745G & Lenovo Y50-70 59441600

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av missrawr:

Har lyckats lokalisera problemet tror jag, den dör varje gång jag aktiverar synk. Har aldrig gjort det förut. När jag lyckades få stängt av synk så slutade den dö men sätter jag på den så börjar det om...
Har ni några lösningar eller förklaringar?

Min polares G3 startade om sig lite titt som tätt den också, främst när han använde Snapchat. Han lokaliserade problemet till batteriet. Den orkade förmodligen inte hålla spänningen och startade om.

Har du tillgång till ett extrabatteri så prova med det!

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se