Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011

Köp av Mus, med lågt klick motstånd

Hej Sweclockers

Har någon tips om en bra mus som jag kan använda när jag lirar WW barbar i diablo III?

Jag får typ träningsvärk i armen efter lirat några timmar för att konstant hålla ner musknappen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eksjö
Registrerad
Sep 2012

Jag kan rekommendera Qpad 8k och Zowie ec-1. Lätt slagläng och har grymaa scrolls speciellt zowie

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Maj 2015

Finalmouse 2015

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Jun 2014

Razer deathadder är känd för att ha lågt tryck motstånd på knapparna.

Skickades från m.sweclockers.com

Enthoo Evolve ITX, Asus Z97i-plus, I5 4670k, 780 Windforce, FD Integra R2 750w, BX100 250 GB SSD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010

Rekommendera Zowie med huano när han specifikt är ute efter lågt klickmotstånd. Mkey.

Razer har generellt lägst klickmotstånd i dom flesta av deras möss pga utformning av chassit.
Deathadder är väl en av dom som har lägst klickmotstånd (för lätt för mångas tycke)

Vad har du för mus idag?

Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram. - Nalle Puh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011

@JimmieSan: Jag har en Qpad idag tror jag, sitter på jobbet osäker på modell men den är några är gammal.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Axel95:

Jag kan rekommendera Qpad 8k och Zowie ec-1. Lätt slagläng och har grymaa scrolls speciellt zowie

Qpad 8k jag såg att det fanns en RGB som kostade 100kr mer på webhallen, värt ovärt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eksjö
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av athle86:

Qpad 8k jag såg att det fanns en RGB som kostade 100kr mer på webhallen, värt ovärt?

ovärt tycker jag