Permalänk
Medlem

alla gör vi så gott vi kan!!!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Patrasket:

Är du läskunnig?

Jag skriver att jag inte har någon personlig erfarenhet efter S3:an.
Detta betyder inte att jag totalt har missat recensioner, hands on och bekanta som skaffat nyare Samsung telefoner.

Tycker det är synd att Iphone användare som vänder sig till Android oftast väljer en Samsung, då jag inte tycker att den levererar en bra Android upplevelse.

Sen skriver jag detta från personliga åsikter precis som jag skrev i föregående inlägg. Rekommenderar även att behålla telefonen men att testa en annan launcher. Detta har gjort underverk för bekanta som haft problem med Touchwiz.

Japp det är jag. Hyffsat läskunnig och läste faktiskt vad du skrev.

Du har som sagt ingen egen erfarenhet efter S3an men tycker fortfarande att det är synd att f.d iPhoneanvändare går över till Samsung när de väljer Android. Visst får du tycka så men det vore mycket enklare om du faktiskt prövade på t.ex en Note 4 eller S6.

Jag har en Note 4, kanonlur (förutom recent apps menu) och morsan har en S6 Edge som även den flyter som smör.

Jo det har det, dock kommer man iaf inte ifrån TW, bäst är att leka med custom roms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrasket:

Är du läskunnig?

Jag skriver att jag inte har någon personlig erfarenhet efter S3:an.
Detta betyder inte att jag totalt har missat recensioner, hands on och bekanta som skaffat nyare Samsung telefoner.

Tycker det är synd att Iphone användare som vänder sig till Android oftast väljer en Samsung, då jag inte tycker att den levererar en bra Android upplevelse.

Sen skriver jag detta från personliga åsikter precis som jag skrev i föregående inlägg. Rekommenderar även att behålla telefonen men att testa en annan launcher. Detta har gjort underverk för bekanta som haft problem med Touchwiz.

Konstigt, jag har massvis med bekanta som är toknöjda med sina S6, S6 Edge.
Antar att alla jag känner har fått alla bra exemplar och alla du känner har fått alla dåliga

Sen typ alla reviews säger att TW är betydligt bättre på senare modellerna, samt betydligt mindre bloat osv. Så vet inte vilka reviews du läst, dom jag läst har inte kastat skit på TW direkt iaf

Permalänk

edit

Visa signatur

i7 6700K @ 4.5GHz | MSI 1080 Gaming X | Asus Z170 Pro Gaming | Define R5 | EVGA G2 850W | Corsair 2x8GB 3000 MHz | NH-D15 | 960 EVO 1TB | WD Blue 6 TB | Seagate 4TB | WD Green 3TB
Acer XB270HU | Benq BL2400PT | Logitech G502 Proteus Core | Logitech G710+ | Philips Fidelio X2 | V-Moda Boompro | Func 1030 R2 XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Japp det är jag. Hyffsat läskunnig och läste faktiskt vad du skrev.

Du har som sagt ingen egen erfarenhet efter S3an men tycker fortfarande att det är synd att f.d iPhoneanvändare går över till Samsung när de väljer Android. Visst får du tycka så men det vore mycket enklare om du faktiskt prövade på t.ex en Note 4 eller S6.

Jag har en Note 4, kanonlur (förutom recent apps menu) och morsan har en S6 Edge som även den flyter som smör.

Jo det har det, dock kommer man iaf inte ifrån TW, bäst är att leka med custom roms.

Skrivet av JimmieSan:

Konstigt, jag har massvis med bekanta som är toknöjda med sina S6, S6 Edge.
Antar att alla jag känner har fått alla bra exemplar och alla du känner har fått alla dåliga

Sen typ alla reviews säger att TW är betydligt bättre på senare modellerna, samt betydligt mindre bloat osv. Så vet inte vilka reviews du läst, dom jag läst har inte kastat skit på TW direkt iaf

Smaken är som baken

Nej men recensioner jag kollat har jag hört både plus och minus med TW, men har väl mest bildat en egen uppfattning. Kanske har jag snöat in efter erfarenheten med S3:an.

Nu har dom iaf kommit ikapp med byggkvaliten och skippat plast, stort plus där!

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04