Gk4.me oseriös företag

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

Gk4.me oseriös företag

Största oseriösa företaget någonsin. Står på deras hemsida att man ska få spelet direkt och efter 3 timmar hade jag fortfarande inte fått något spel så jag kontaktar deras live chat som ska vara online men såklart så är det ingen där. Skickar en ticket att jag vill ångra mitt köp och går och lägger mig. Gissa vad som hände nyss ungefär 16h efter mitt köp de skickar spelet och direkt efter kommer ett mail om att de skickat spelet och inte kan göra en refund. Det värsta är ändå att man köpte visst ett konto med spelet i och inte en kod.......

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Ishu:

Största oseriösa företaget någonsin. Står på deras hemsida att man ska få spelet direkt och efter 3 timmar hade jag fortfarande inte fått något spel så jag kontaktar deras live chat som ska vara online men såklart så är det ingen där. Skickar en ticket att jag vill ångra mitt köp och går och lägger mig. Gissa vad som hände nyss ungefär 16h efter mitt köp de skickar spelet och direkt efter kommer ett mail om att de skickat spelet och inte kan göra en refund. Det värsta är ändå att man köpte visst ett konto med spelet i och inte en kod.......

Därför man ska vara försiktig och inte alltid köpa spel från dom billigaste sajterna, då händer sånt här.
Nu har du iallafall lärt dig något.

Har aldrig hört talas om detta företag.

Mvh

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 1600 @3,9 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | ASUS GTX 970 STRIX | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Erfarenheter bidrar till vishet

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av peji89:

Därför man ska vara försiktig och inte alltid köpa spel från dom billigaste sajterna, då händer sånt här.
Nu har du iallafall lärt dig något.

Har aldrig hört talas om detta företag.

Mvh

Hitta dem på dlcompare.com och som sagt man lär sig av sina misstag, skulle bara köpt på g2a eller kinguin som jag alltid gör men 25% vat gör att spelen kostar nästan 200kr dyrare nu

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av Ishu:

Hitta dem på dlcompare.com och som sagt man lär sig av sina misstag, skulle bara köpt på g2a eller kinguin som jag alltid gör men 25% vat gör att spelen kostar nästan 200kr dyrare nu

Skickades från m.sweclockers.com

www.gamekeys4all.com är "VAT fri" (har ett mindre utbud, dock riktigt bra priser). Handlat där 3 gånger utan problem men kräver verifiering.

[Intel 6700K @ 4500MHz]--[MSI Core Frozr L]--[MSI Z170 Gaming M5]--[Corsair 16GB 2666MHz DDR4]--[MSI 1080Ti Gaming X @ 2038/12006MHz]--[EVGA Supernova G2 850W]--[Fractal Design Define S]--[Windows 10 x64]--[Acer X34A]--[Corsair Strafe RGB MX Silent]--[Mionix Naos 7000]--[HyperX Cloud II]--[Creative Gigaworks T20]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Över 28,000 omdömen på Trustpilot och 8,4 i betyg, så det "största oseriösa företaget någonsin" är det knappast.

i5 3570k @ 4,4 // Hyper 212 EVO // Zotac 980ti Amp Edition // 16GB HyperX DDR3 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Ishu:

Liknande sajter brukar skriva ut på produktsidan vad som gäller. Dvs om koden är regionslåst, om det tillkommer ett konto istället för kod osv.
Hur såg informationen ut för dig? Lust att länka till specifikt ställe gällande den produkt du köpte?