Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005

Resvervdelar?

Någon som har en aning om de går att köpa lösa delar till tangentbord (razer black widow Ultimate), Hittar inget på nätet nu men vet jag sett en video på tuben där de bytar ut alla tangenter + ändrar färg. De borde ju ha delar att sälja, för de sålde färdiga paket för att byta belysning och färg på knapparna. Jag Behöver en capslock + shift tangent bara.

ngn som vet vart man kan beställa såna här delar? eller vet vart jag ska vända mig! har mailat razer men inte fått ngt svar.

Tack på förhand

Mvh Marcus

Rigg Eizo foris LG2421, Corsair obisidian 750d, Asus maximus formula VI, Intel i7 4770k, Asus nividia GTX 780ti, 4 x corsair 8 gig 1600 mhz, Samsung evo 840 250 gig (3 sata-diskar i varierande storlekar), corsair AX760i, asus bluray brännare och Asus blueray läsare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hörby
Registrerad
Maj 2011

Fråga någon återförsäljare tex inet , webhallen osv.

MB Asus Z170-A CPU 6700k GPU Gtx 1080 Strix HD Samsung 960 EVO 500gb
MEM Corsair 16GB DDR4 3200MHz PSU EVGA Supernova G2 850W
MONITOR ROG SWIFT PG348Q 3440x1440 CPU COOLER Noctua NH-D15S

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höganäs,Skåne
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av Faccan:

Någon som har en aning om de går att köpa lösa delar till tangentbord (razer black widow Ultimate), Hittar inget på nätet nu men vet jag sett en video på tuben där de bytar ut alla tangenter + ändrar färg. De borde ju ha delar att sälja, för de sålde färdiga paket för att byta belysning och färg på knapparna. Jag Behöver en capslock + shift tangent bara.

ngn som vet vart man kan beställa såna här delar? eller vet vart jag ska vända mig! har mailat razer men inte fått ngt svar.

Tack på förhand

Mvh Marcus

Finns blanka Caps Locks (WASD, USA), du får maila till WASD å fråga om dom kan göra med text. Kan ev kosta lite extra, glöm inte att välja rätt färg om WASD nu kan fixa detta.

Att hitta/köpa lösa Caps Locks å Shift tangenter i sweden är inte lätt, skulle ev vara om någon dator affär/person har sparat från ett skrotat t-bord.

Höger eller vänster Shift?

http://www.wasdkeyboards.com/index.php/products/blank-keycap-...

Läs detta om LED t-bord å WASDs tangenter.
http://support.wasdkeyboards.com/customer/en/portal/articles/...-

Tillägg i text.

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.