Tre medlemmar vinner SSD-enheter från OCZ

Permalänk
Melding Plague

Tre medlemmar vinner SSD-enheter från OCZ

Tre medlemmar med övertygande argument vinner varsin högpresterande SSD-enhet med kapacitet på hela 480 GB från OCZ.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jahaaa, man skulle ljuga!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trodde man skulle va ärlig, har för mig jag skrev att det duger för priset men finns bättre.

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Trodde man skulle va ärlig, har för mig jag skrev att det duger för priset men finns bättre.

Haha, vore ju underbart att se ett sånt bidrag vinna.

För övrigt, säger man ens sådär till sina vänner som söker ny SSD? Låter ju kopierat direkt ifrån något en elektronikkedja skulle skriva i sitt annonsblad.

Grattis till vinnarna!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Haha, vore ju underbart att se ett sånt bidrag vinna.

För övrigt, säger man ens sådär till sina vänner som söker ny SSD? Låter ju kopierat direkt ifrån något en elektronikkedja skulle skriva i sitt annonsblad.

Grattis till vinnarna!

Jag skrev precis vad jag skulle sagt om en vänn kom och frågade, inte skulle jag säga att det är det bästa sedan skivat bröd.

Grattis till vinnarna iaf, är inte salty.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Haha, vore ju underbart att se ett sånt bidrag vinna.

För övrigt, säger man ens sådär till sina vänner som söker ny SSD? Låter ju kopierat direkt ifrån något en elektronikkedja skulle skriva i sitt annonsblad.

Grattis till vinnarna!

Till sina vänner är man ärlig och hade därför inte rekommenderat en OCZ disk när det finns betydligt bättre diskar med betydligt längre garanti på marknaden.

Men Grattis till vinnarna

Permalänk
Medlem

Hehe var inget jag förväntade mig, men tack!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Bra att veta till nästa tävling. Ljug så mycke som möjligt.

Inga bra signaler till era läsare skulle jag vilja påstå. Kan man lita på det man läser här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zyy:

Bra att veta till nästa tävling. Ljug så mycke som möjligt.

Inga bra signaler till era läsare skulle jag vilja påstå. Kan man lita på det man läser här?

Tror ju nog inte att det var SweClockers som utsåg vinnarna..

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Well, vinna en OCZ disk skulle jag kunna göra, för att ge bort till en vän.

Men skulle aldrig rekommendera en och allra minst köpa en själv. Endast Intel och Samsung som regerar marknaden inom SSD. Har dock en försmak för Samsung och kör dem i alla mina datorer, bra priser och en utomordentlig kvalité!

Permalänk
Medlem

Jag höll ändå en vettig nivå på rövslickeriet på mitt svar men visst gjorde det ont i själen .
Har själv följande SSD diskar Intel x-25, OCZ Vertex 2, Intel 330, Samsung Evo 840, Seagate 600 och ni kan nog gissa vilken jag inte hade rekommenderat

Permalänk

Åfan, här var man ju ärlig med vad jag faktiskt skulle säga

Skrev något i stil med att det är bra diskar för schyssta pengar.

Grattis till vinnarna

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem

Grattis allihop!

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk

Stort grattis till vinnarna.

Permalänk
Medlem

Wow, en tävling som verkligen gick ut på att slicka röv? Jag var tvungen att gå in på tävlingen och se vad målet faktiskt var. Underhållande.

Grattis, antar jag!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Satan vad butthurt folk blir när de inte vinner...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Satan vad butthurt folk blir när de inte vinner...

Nja, handlar nog inte om att folk är butthurt. Folk här på sweclockers klagar på större elektronikaffärer som prackar på kunder grejer men att man sedan vinner genom att ge ett bidrag i en tävling där man ger ett "råd" på samma sätt som vissa..erhm, ogillade... affärer använder sig av är det nog det som svider.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Nja, handlar nog inte om att folk är butthurt. Folk här på sweclockers klagar på större elektronikaffärer som prackar på kunder grejer men att man sedan vinner genom att ge ett bidrag i en tävling där man ger ett "råd" på samma sätt som vissa..erhm, ogillade... affärer använder sig av är det nog det som svider.

Mjo, men man kan väl inte vänta sig att OCZ ska välja en vinnare som klagar på hur dåliga deras produkter är framför någon som säger att den är bra? Oavsett om man menar det eller inte handlade det om en tävling där man så gott som ska beskriva hur "bra" OCZ är, skriver man då "De är bra, men finns bättre alternativ" så kan man ju knappast vänta sig en vinst

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Mjo, men man kan väl inte vänta sig att OCZ ska välja en vinnare som klagar på hur dåliga deras produkter är framför någon som säger att den är bra? Oavsett om man menar det eller inte handlade det om en tävling där man så gott som ska beskriva hur "bra" OCZ är, skriver man då "De är bra, men finns bättre alternativ" så kan man ju knappast vänta sig en vinst

Om jag skulle vara din vän och frågade om tips för en ssd, du rekommenderade mig en OCZ ssd och jag frågade dig vad som var oslagbart med deras garanti, vad skulle du svara då?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Om jag skulle vara din vän och frågade om tips för en ssd, du rekommenderade mig en OCZ ssd och jag frågade dig vad som var oslagbart med deras garanti, vad skulle du svara då?

Jadu, bra fråga, hade åtminstone inte sagt "finns andra tillverkade som har bättre garanti" i en tävling, då fattar jag ju direkt att där inte finns någon chans att vinna

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Jadu, bra fråga, hade åtminstone inte sagt "finns andra tillverkade som har bättre garanti" i en tävling, då fattar jag ju direkt att där inte finns någon chans att vinna

Precis, en tävling som gick ut på att leka anställd hos Elgiganten. Det är därför folk kan verka "butthurt".

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Precis, en tävling som gick ut på att leka anställd hos Elgiganten. Det är därför folk kan verka "butthurt".

Varför lekte inte fler folk "anställda på elgiganten" då? Inte värt att göra det för en 480gb SSD eller?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Varför lekte inte fler folk "anställda på elgiganten" då? Inte värt att göra det för en 480gb SSD eller?

Folk som jobbar på Elgiganten tycker nog också det är värt när lönekuvertet kommer i brevlådan.

Är nästan säker på att det är själva sättet man vann tävlingen på än er som faktiskt vann som folk reagerar på. Ni gjorde ju bevisligen helt rätt i att posta svaren ni gjorde.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Grattis till vinnarna, lite avis

Permalänk

Köper man inte Intel DC serien så är man antingen fattig eller dum.

Visa signatur

Mest prylar när han dör vinner!
Core i7 920, 12GB DDR3 PC12800, ASUS RAMPAGE II GENE X58, NOCTUANH-C12P-SE14, Nvidia Geforce GTX 1060 6GB, Fractal Design R2, 1 X INTEL SSD DC S3700 100GB, 2 X INTEL SSD DC S3700 200GB, Phillips 328P6VJEB/00 (32" 4K)

Permalänk
Medlem

Klart man inte är "avis" på vinnarna. Dom får ju en OCZ-SSD. Jag kan fixa brevpress för en relativt billig peng ändå

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Satan vad butthurt folk blir när de inte vinner...

Vad säger att alla som kommenterar ens har ställt upp och tävlat?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Vad säger att alla som kommenterar ens har ställt upp och tävlat?

Ingenting alls, men tycker det är tråkigt när folk inte kan låta vinnarna va lite glada och känner sig tvungna att sitta o säga hur dåligt allt var och att vi "slickade röv" osv

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Ingenting alls, men tycker det är tråkigt när folk inte kan låta vinnarna va lite glada och känner sig tvungna att sitta o säga hur dåligt allt var och att vi "slickade röv" osv

Menade absolut inte att era bidrag var dåliga på något sätt (ni slickade ju uppenbarligen bäst av alla)! Syftade snarare till tävlingen i helhet.

Vad bryr du dig om vad jag skriver för? Du är ju en SSD rikare Nog tycker jag gott att du kan vara glad!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather