"Nedsatt-pris" Kategori?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2011

"Nedsatt-pris" Kategori?

Tjenare, satt o kollade på eran sida lite, sen slog det mig att det borde finnas en kategori som har alla produkter med nedsatt pris. Har inte sett någon innan så jag antar att ni inte har någon? I mitt tycker skulle det vara jättebra med en sån flik/kategori, så man kan sortera ut alla reapriser. Bara en tanke från min sida

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Jul 2001

Det kan nog även bidra till impulsköp. Jag kanske t.ex. inte visste att jag ville ha de där hörlurarna, men nu när de är på rea så... what the hell liksom

i7 7770K @ 4,7 GHz med Noctua NH-D15. 16GB corsair. Asus Prime Z270-P. GTX 1070 @ 2100 / 8500. Samsung 960 EVO nvme. AOC AG271QG@165hz 2560x1440. Fractal R4. Antec 650Watt PSU.
Logitech G900. Logitech K65.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Printscreen:

Det kan nog även bidra till impulsköp. Jag kanske t.ex. inte visste att jag ville ha de där hörlurarna, men nu när de är på rea så... what the hell liksom

Ja, det är lite så jag tänker, medans man ändå beställer så kollar man igenom o hittar lite mer saker man kanske funderat på att köpa. Eller att man sitter där o kikar sen inser att det finns lite saker på rea man skulle behöva men inte tänkt köpa ännu.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av jakob55:

Tjenare, satt o kollade på eran sida lite, sen slog det mig att det borde finnas en kategori som har alla produkter med nedsatt pris. Har inte sett någon innan så jag antar att ni inte har någon? I mitt tycker skulle det vara jättebra med en sån flik/kategori, så man kan sortera ut alla reapriser. Bara en tanke från min sida

Vi hade faktiskt detta tidigare men problemet var att det var för mycket produkter så det blev väldigt oöverskådligt och väldigt få var inne på den sidan och kollade.

Men, det kommer en del förändringar innan årskiftet på webben och vi bland annat kommer att hilighta kampanjprodukter tydligare

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter