Ute efter ny mobil ingen budget

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
gbg
Registrerad
Dec 2006

Ute efter ny mobil ingen budget

Hej det är så att jag är ute efter ny mobil, sitter just nu på samsung galaxy s2 och det var även min första smartphone.

Så jag har inte jätte stor koll, men jag vet att jag vill ha en Samsung mobil som klarar av heartstone, Youtube utan problem och som är hyfsat uppdaterad så man inte ligger så mycket efter i utvecklingen så som multiwindow och vill kunna köra vr gear eller vad det heter :).

Tacksam för förslag

Intel Core I7 3770k | GTX 670 | 16 GB | MSI Z77A-GD65 | Noctua D14 | 120 GB SSD | 500 GB SATA | CM 690 II Advanced | 2 TB WD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2015
Skrivet av Squnk:

Hej det är så att jag är ute efter ny mobil, sitter just nu på samsung galaxy s2 och det var även min första smartphone.

Så jag har inte jätte stor koll, men jag vet att jag vill ha en Samsung mobil som klarar av heartstone, Youtube utan problem och som är hyfsat uppdaterad så man inte ligger så mycket efter i utvecklingen så som multiwindow och vill kunna köra vr gear eller vad det heter :).

Tacksam för förslag

Ingen budget, du vill ha samsung, köp en s6.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
gbg
Registrerad
Dec 2006
Skrivet av Skuggan2014:

Ingen budget, du vill ha samsung, köp en s6.

Ok , är det någon större skillnad mellan s6 , edge och edge + ?

Skickades från m.sweclockers.com

Intel Core I7 3770k | GTX 670 | 16 GB | MSI Z77A-GD65 | Noctua D14 | 120 GB SSD | 500 GB SATA | CM 690 II Advanced | 2 TB WD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2004

s6 edge + har större skärm. Jämför på prisjakt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
gbg
Registrerad
Dec 2006

Ok får göra det tack.

Skickades från m.sweclockers.com