Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

Öppet headset under 1000 kr

Hej Sweclockers!

Har skrivit en liknande tråd innan men fick inte så många svar och moderatorerna får banna mig om de vill
Hur som helst, jag har letat efter ett headset nu i ungefär 1 månad utan att lyckas. Jag köpte Qpad qh-90 men de var slutna och det kändes obehagligt att ha på sig de och så var det svårt att höra sig själv.

Och det jag letar efter nu är ett öppet headset, bara för att den ska vara under 1000 kr betyder det inte att jag är helt öppen för att betala 999 kr för ett par headset, utan jag vill bara att de inte ska överstiga 1000 kr. Headsetet ska vara lite mindre och bekväm, och helst inte utav fabriksmaterial eller läder, eftersom det känns obekvämt. Och de ska inte vara stora alls, micen ska vara bra och high-pitch ljud som då man tar ut kniven på cs ska inte döda öronen.

Corsair Void USB är nu på rea på komplett.se för 799 kr men har ingen aning om hur de känns på öronen. Kom ihåg att jag har ett väldigt litet huvud (ungefär 20 cm från ena örat till det andra) så tänk på att det ska vara små kåpor.

Annars tack på förhand!

Rättade till några stavfel och ordföljden på vissa meningar.
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
undar jordi
Registrerad
Okt 2014

Förutom att de var slutna, hur kändes QH-90?
Om de var bra i övrigt så skulle du kunna köra på ett par QH-85 som är samma fast öppna. Eller ett par HyperX Qloud så kan du själv välja.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Tannhäuser Gate
Registrerad
Sep 2003

@TedWyl

Det är inte tillåtet med s.k. "korspostning" vilket faller under §3.3 och inte heller s.k. "bumpning" vilket faller under §4. Rekommnderar dig att läsa på reglerna istället för att med flit bryta mot dem.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Citat:

§3.3
Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

§4
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

|| SWECLOCKERS.COM || uberklass@sweclockers.com ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||