Microsoft lumia 950 eller 950 xl?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

Microsoft lumia 950 eller 950 xl?

Hej, Sweclockers!
Jag är bruten mellan dessa två mobiler, med anledningen av xl:s överlägsna prestanda och den mindre skärmen (plus lägre pris) på den vanliga. Jag undrar till vilken grad jag kommer att hållas tillbaka prestandamässigt med den vanliga. Något som oroar mig är hur bra continuum kommer fungera på den vanliga då jag inte hört fantastiska hyllningsord åt 808:an, speciellt när det gäller att använda appar på mobilen samtidigt som continuum körs. Sedan är så klart bra 3d-gaming en stark bonus, men det viktigaste är att mobilen ska vara framtidssäker, och det är något som man oroar sig för då jag hört att 808:an har fått sämre betyg än 805:an, men jag kan inte ta ställning till hur sant eller inte någonting är, då jag inte är så insatt i processorer. 810:an kommer troligtvis heller inte ha överhettningsproblem med tanke på microsofts vätskeylning. Hur ser ni på 808:an och 810:an? Är 950 framtidssäker, eller är det 950 xl som gäller?
Tack för era åsikter

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Dög inte tråden om samma telefoner till dig? http://www.sweclockers.com/forum/trad/1371621-lumia-950-och-9...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av stelex:

Ok, den har jag missat. Är inte så aktiv på Sweclockers, men har kollat upp denna fråga överallt på internet, utan att få särskilt bra svar efter vad jag oroar mig över (har inte kollat på forum då). Ursäkta en onödig tråd.