Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2015

Köpa mus på black Friday!

Tjenare, ska nu köpa en mus, har dock svårt att bestämma mig om jag ska köpa nu eller vänta tills Black Friday!

Vad tycker ni?
Har komplett, inet, mediamarkt osv osv bra erbjudande på black friday? Jag menar har det vart det tidigare åren? FÖr detta året är första gången jag verkligen blivit intresserad av black friday så att säga?

Vet ju att i Usa har dom enorm rea på upp emot 50% men sådant är de väl inte här?

Samt att jag hört ett rykte om att affärer brukar höja priset för att sedan rea ut de till "normal" priset som dom hade innan? vet att vissa köpt skärmar som kostar mer nu än dom gjorde förra året osv osv.

Så all tips är tacksamt! trevlig sönda!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lappland
Registrerad
Feb 2008

Man kan absolut göra fynd på black friday. Så är det inte akut så skulle jag ha väntat. Angående rabatten brukar den utgå från ordinarie pris även om butiken aldrig sålt varan för det priset innan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Feb 2011

@Wolwet:

Man kan ju kolla prisjakt.nu och se pristrender, så det är lättare att se vad som faktiskt är rea, men tidigare år har det varit en del klipp faktiskt.

Man får vara snabb bara, för det är ofta begränsat antal för att locka folk att även köpa andra saker till normalt pris.

Shadows never sleep...
* Pegasos, 1GHz G4, Radeon 9200SE, MorphOS (Amiga compatible)
* PC1 - Spel: i5-4590, ASUS H81I-Plus, 16GB DDR3, Bitfenix Phenom, Sapphire HD7870XT
*PC2 - Film: Intel NUC i3, allt som behövs för Netflix, HBO och Hearthstone =)