Promo för mitt senaste project i Level Design. (CS:GO)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Promo för mitt senaste project i Level Design. (CS:GO)

Dissembler: Kan hända att det finns ett bättre hem för tråden men dock inte vad jag såg. Admin/mods, fell free att flytta om ni så behagar.

Hej! Har under någon vecka arbetat lite på en ny bana till CS:GO. Då jag varken är en professionell CS:GO spelare eller finner att bottar ger bra feedback förutom "only three left" så vänder jag mig till er.

Tanken är att använda tråden här för att bemöta/få kritik från er mina kära, framtida, fans. Ni får mer än gärna komma med positiv och negativ kritik, gärna negativ. (Är inte så fåfäng att jag förväntar mig att banan är i nivå med dust 2 men är självklart ett kvalitetsmål.)

Banan går för närvarande under namnet "de_Slums" (med hint på tema) eller dev-namn: "my_m2_v(senaste version)".
Ni kan hitta banan på steam workshop här: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=547699219

Ni får gärna skicka era hot/rants eller dylikt till mig via PM, messenger eller snail-mail om ni lyckas hitta det.

Mvh Skingken / Mr. Squirrel

Bara för att du inte hittar ett virus så betyder det inte att det inte finns där.

Jag anmäler mina egna kommentarer för att någon ska läsa dem.
<!-- Sad Smiley -->