Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jonsered
Registrerad
Jul 2008

INET Cred +

Hej alla,

Tycker det är alldeles för lite trådar om hur otroligt bra Support och reklamations hatering det är på INET,

Jag har handlat på INET i stort sätt sedan dom öppnade första butiken. Min allra först gamingdator som jag hade köpte jag från INET,

Under åren som har gått så har alltid Supporten varit fantastisk!

Senast förra veckan så reklamerade vi en Sony Smartband (för den var katastrof!!) nu kanske det inte var just Smartbandet det var fel på utan mer appen som är till den, jag vet inte riktigt,

Men sättet som INET skötte hela reklamationsbiten var helt fantastiskt!

Stort kred till er alla som jobbar på Sisjön!

En liten konstruktiv Kritik kan jag också få med: Försök vara lite flexibla med prismatchning mot tex CDON, Webhallen och Komplett så kommer ni att dominera på den svenska marknaden

Jag bryr mig inte om det är 50-100kr som skiljer men är det 200-400 kr skillnad så blir det svårt att motivera ett köp.

Tack igen för ett Gott jobb som ni alla gör,
MVH
Zoltan

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Dec 2013

Ahh dom har riktigt bra support!

Min kompis köpte ett R9 390 där fläkten lät som en helikopter. Han ringde Inet och bad dom lyssna på det och nu ska han få ett splirrans nästa vecka!

i7 4790k 4.0ghz /w Hyper Evo 212 | MSI Geforce GTX 980ti Gaming 6GB | 16GB Corsair Veangence LPX Red 1600mhz | Fractal Design Define S |NZXT LED Sleeved RED-Kit
EVGA Supernova G2 750W PSU
ASUS Z-97A

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Dec 2012

Håller med till 100%! Aldrig varit något problem

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB Adata | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Windows 10 | Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | Corsair Node PRO RGB
EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 PRO 128GB
Samsung 850 EVO 250GB | WD Blue 1TB | Cryorig H5 Ultimate

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av zoltham:

Hej alla,

Tycker det är alldeles för lite trådar om hur otroligt bra Support och reklamations hatering det är på INET,

Jag har handlat på INET i stort sätt sedan dom öppnade första butiken. Min allra först gamingdator som jag hade köpte jag från INET,

Under åren som har gått så har alltid Supporten varit fantastisk!

Senast förra veckan så reklamerade vi en Sony Smartband (för den var katastrof!!) nu kanske det inte var just Smartbandet det var fel på utan mer appen som är till den, jag vet inte riktigt,

Men sättet som INET skötte hela reklamationsbiten var helt fantastiskt!

Stort kred till er alla som jobbar på Sisjön!

En liten konstruktiv Kritik kan jag också få med: Försök vara lite flexibla med prismatchning mot tex CDON, Webhallen och Komplett så kommer ni att dominera på den svenska marknaden

Jag bryr mig inte om det är 50-100kr som skiljer men är det 200-400 kr skillnad så blir det svårt att motivera ett köp.

Tack igen för ett Gott jobb som ni alla gör,
MVH
Zoltan

Riktigt kul att höra att du är så nöjd! Ska hälsa butiken så gott.

Får önska dig en fantastisk vecka!

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter